Nederlandse ING Bank heeft storing waardoor klanten geen…

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08 15:22
Artikel: nieuws: Nederlandse ING Bank heeft storing waardoor klanten geen geld kunnen ...
Auteur: @arnoudwokke

Ik vind het wel frappant dat jullie dan ook niet even de site van de ING zelf checken of als bron meenemen:
https://www.ing.nl/partic...enservice/beschikbaarheid

Alleen maar Twitter of Allestoringen kan een graadmeter zijn. Maar het spreekwoord een zwaluw in lucht maakt nog geen zomer is denk ik hier op zijn plaats.

'I refuse to prove that I exist' says God 'for prove denies faith, and without faith I am nothing' - Douglas Adams - (The Hitchhiker's Guide To The Galaxy)

Beste antwoord (via Speeder op 26-05-2025 07:47)

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 17:28

arnoudwokke

Redacteur
Veel dank voor jullie opmerkingen :)

Precies dat. AlleStoringen is tot nu toe, zeker bij hoge uitschieters als deze, afgelopen (meer dan) 10 jaar heel betrouwbaar gebleken. ING zelf op X is uiteraard ook een primaire bron. Deze pagina zei op moment van schrijven iets anders (nu staat de storing er wel op), maar hij is idd niet superduidelijk en omdat er al een primaire bron in het artikel staat ook niet nodig :)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:15
Het is misschien juist erger dat die pagina die je linkt geen storingen aangeeft, en spreekt van 100% uptime, terwijl ze op X wel erkennen dat er een storing is. Die pagina is dus totaal onbetrouwbaar als nieuwsbron.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 17:28

arnoudwokke

Redacteur
Veel dank voor jullie opmerkingen :)

Precies dat. AlleStoringen is tot nu toe, zeker bij hoge uitschieters als deze, afgelopen (meer dan) 10 jaar heel betrouwbaar gebleken. ING zelf op X is uiteraard ook een primaire bron. Deze pagina zei op moment van schrijven iets anders (nu staat de storing er wel op), maar hij is idd niet superduidelijk en omdat er al een primaire bron in het artikel staat ook niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frummel78
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 01-07 07:37
Dit is voor het eerst dat ik er een nieuwsbericht over zie. Mijn vriend kan al sinds november vorig jaar geen geld overmaken en geen geld opnemen!!
Salaris spaargeld alles staat erop en we kunnen er niet bij en iedere keer worden we zonder geld naar huis gestuurd met de belofte dat het volgende week echt is opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Frummel78 schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 12:39:
Dit is voor het eerst dat ik er een nieuwsbericht over zie. Mijn vriend kan al sinds november vorig jaar geen geld overmaken en geen geld opnemen!!
Salaris spaargeld alles staat erop en we kunnen er niet bij en iedere keer worden we zonder geld naar huis gestuurd met de belofte dat het volgende week echt is opgelost.
Is dat feedback naar de redactie? Of had het een reactie onder het bericht moeten zijn? Of een klacht naar ING toe?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08 15:22
Allestoringen is eigenlijk alleen het metertje met de hoeveelheid redelijk betrouwbaar maar de tekstuele meldingen daar neem ik vaak met een korrel zout door het niet altijd even technische of logische opmerkingen zijn.

'I refuse to prove that I exist' says God 'for prove denies faith, and without faith I am nothing' - Douglas Adams - (The Hitchhiker's Guide To The Galaxy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frummel78
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 01-07 07:37
Room42 schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 12:44:
[...]

Is dat feedback naar de redactie? Of had het een reactie onder het bericht moeten zijn? Of een klacht naar ING toe?
Ik ben nieuw hier, ik had het idee dat ik op een artikel reageerde.
Ik was blij dat er aandacht aan het onderwerp werd besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Frummel78 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:50:
[...]

Ik ben nieuw hier, ik had het idee dat ik op een artikel reageerde.
Ik was blij dat er aandacht aan het onderwerp werd besteed.
O, nee, de feedback-knop is om een directe reactie naar de redactie te sturen. Dat gaat vaak over de inhoud van een artikel. Reacties kun je direct onder het artikel vinden. Daar heb je een 'reageer'-link onder elke reactie om direct op die reactie te reageren, of helemaal onderaan een reageer-veld om een nieuwe reactie te beginnen (direct op het artikel).

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Pagina: 1