"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
This site is viewed best with fontsize medium. Please check this on your browser before reading any further than this.
Ik heb even gecheckt, en het maakt voor de layout niet zoveel uit. Hij gaat geen hele tabellen mishandelen ofzo, het wordt gewoon een stukje groter, je ziet het op zich niet. En verder... tja, je kunt er niets aan doen.
Een browsercheck eraan vooraf doen, en dan vragen 'wilt u nu uw fontsize omzetten?' is ook zo lame. De meeste mensen kijken op 'Gemiddeld', als ze groter of kleiner hebben is dat hun keus...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Tja dat van hun keus klopt wel. Waar komt het nou precies door dan? Want de tekst is allemaal css en zou toch gelijk moeten blijven? of zie ik dat verkeerd.. kan altijd
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Nope, wat de user wil is wet... daar kun je niks aan vastzetten. Als ze zwaar slechtziend zijn kunnen ze zo hun beeldscherm wat beter leesbaar maken...Op zondag 16 september 2001 23:44 schreef FanToom het volgende:
Tja dat van hun keus klopt wel. Waar komt het nou precies door dan? Want de tekst is allemaal css en zou toch gelijk moeten blijven? of zie ik dat verkeerd.. kan altijd
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Hier ga je wel wat aan hebben denk ik: [topic=224941/1/25]Op zondag 16 september 2001 23:44 schreef FanToom het volgende:
Want de tekst is allemaal css en zou toch gelijk moeten blijven? of zie ik dat verkeerd.. kan altijd
Text grote opgeven in pt ipv px of small/large.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Pagina: 1