Ik zit al een tijdje te kijken op Ali-express naar drones. Maar het is maar moeilijk om te zien waar je nu betrouwbaar een leuke speelgoed drone kunt halen.
Ik dacht ik ga voor een xiaomi, dat zit wel goed. maar ik kwam er later achter dat xiaomi helemaal geen drones maakt.
Chat gpt komt met drones die niet bestaan of alleen op bol.com te vinden zijn. En die halen het waarschijnlijk bij ali-express, dus hen sla ik het liefste over.
Maar dan blijft de vraag, wat is de beste ali drone rond de 60E?
In de basis op een groot grasveld leuk vliegen. De camera kwaliteit doet er niet toe.
Deze van 15euro heb ik in actie gezien en is al zeer vermakelijk
:no_upscale():strip_exif()/f/image/6oZdossWcXl2u1Gn8ooRQ73O.avif?f=user_large)
Maar ik hoopte op een betere versie van deze te vinden van rond de 60 euro. Dus wat responsiever, iets beter bestand tegen de wind.
Ik dacht ik ga voor een xiaomi, dat zit wel goed. maar ik kwam er later achter dat xiaomi helemaal geen drones maakt.
Chat gpt komt met drones die niet bestaan of alleen op bol.com te vinden zijn. En die halen het waarschijnlijk bij ali-express, dus hen sla ik het liefste over.
Maar dan blijft de vraag, wat is de beste ali drone rond de 60E?
Ik ben echt op zoek naar een leuke speelgoed drone.MsG schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 09:24:
Wil je zowel binnen als buiten vliegen? En bij wat voor wind verwacht je nog goed te kunnen vliegen?
Ik mis wat requirements
In de basis op een groot grasveld leuk vliegen. De camera kwaliteit doet er niet toe.
Deze van 15euro heb ik in actie gezien en is al zeer vermakelijk
:no_upscale():strip_exif()/f/image/6oZdossWcXl2u1Gn8ooRQ73O.avif?f=user_large)
Maar ik hoopte op een betere versie van deze te vinden van rond de 60 euro. Dus wat responsiever, iets beter bestand tegen de wind.
[ Voor 54% gewijzigd door Taipau666 op 21-05-2025 10:05 ]