Hi allemaal,
Ik kon helaas geen specifiek autoadvies-topic vinden, dus ik doe het even op deze manier. Mocht 'ie ergens anders beter thuishoren, dan hoor ik het graag.
De kans bestaat dat ik in juli/augustus ga wisselen van baan. Op dit moment heb ik een auto van de zaak (hybride Toyota Yaris uit 2023), maar de functie die ik zeer waarschijnlijk ga krijgen heeft deze 'luxe' in eerste instantie nog niet. Daarom ben ik langzaam al een beetje aan het kijken naar wat opties.
Enkele eisen die ik heb:
- Prijs tot max. € 17.500,00;
- Benzine of hybride;
- Automaat;
- Android Auto (ontbreken ervan is geen 100% dealbreaker);
- 5-deurs;
- Min. 130 PK.
Met deze eisen ben ik Autoscout24 ingedoken en ben ik de volgende auto's tegengekomen. Van kwaliteitsissues qua motoren etc. ben ik niet op de hoogte, dus ik weet niet of ik er goed aan doe om deze mee te nemen op mijn lijstje.
- Peugeot 308 1.2 PureTech (ooit al een weekend in gereden, beviel me erg goed);
- Renault Megane 1.3 TCe;
- BMW 118i;
- Audi A3 1.4 TFSI;
- Mazda 3;
- Volvo V40.
Zijn er nog andere merken/modellen die ik moet overwegen?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik kon helaas geen specifiek autoadvies-topic vinden, dus ik doe het even op deze manier. Mocht 'ie ergens anders beter thuishoren, dan hoor ik het graag.
De kans bestaat dat ik in juli/augustus ga wisselen van baan. Op dit moment heb ik een auto van de zaak (hybride Toyota Yaris uit 2023), maar de functie die ik zeer waarschijnlijk ga krijgen heeft deze 'luxe' in eerste instantie nog niet. Daarom ben ik langzaam al een beetje aan het kijken naar wat opties.
Enkele eisen die ik heb:
- Prijs tot max. € 17.500,00;
- Benzine of hybride;
- Automaat;
- Android Auto (ontbreken ervan is geen 100% dealbreaker);
- 5-deurs;
- Min. 130 PK.
Met deze eisen ben ik Autoscout24 ingedoken en ben ik de volgende auto's tegengekomen. Van kwaliteitsissues qua motoren etc. ben ik niet op de hoogte, dus ik weet niet of ik er goed aan doe om deze mee te nemen op mijn lijstje.
- Peugeot 308 1.2 PureTech (ooit al een weekend in gereden, beviel me erg goed);
- Renault Megane 1.3 TCe;
- BMW 118i;
- Audi A3 1.4 TFSI;
- Mazda 3;
- Volvo V40.
Zijn er nog andere merken/modellen die ik moet overwegen?
Alvast bedankt voor het meedenken!
[ Voor 3% gewijzigd door ng.tregge96 op 19-05-2025 12:13 . Reden: Auto's toegevoegd ]