Geen toegang meer tot Instagram account

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cynthia1488
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 18-05 01:53
Beste alle, sinds vanavond 19:00 kan ik mijn insta niet meer in. Terwijl ik een story bekeek via insta op me mobiel kreeg ik melding dat ik afgemeld was. Op dat moment heb ik elke stap doe ok moest doen doorlopen. Ben er 1x in geweest en ze hadden me geboorte datum veranderd ( die heb ik aan kunnen passen), mijn telefoonnummer verwijderd en die van hun erin gezet, en 2 emails toegevoegd. Ik kreeg het telefoonnummer en de emails niet verwijderd en ik lag er weer uit sinds dat moment omstreeks 21:00 vanavond heb de controlle over mijn account niet meer terug kunnen krijgen. Als ik nu mijn email invoer herken ie minn email niet meer. Kan ik mijn account nog terug krijgen of moet ik opzoek gaan naar een goede hacker om dit te fixen? Ik ben ten einde raad nu

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:14

mjl

Ugh

Cynthia1488 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 01:52:
Beste alle, sinds vanavond 19:00 kan ik mijn insta niet meer in. Terwijl ik een story bekeek via insta op me mobiel kreeg ik melding dat ik afgemeld was. Op dat moment heb ik elke stap doe ok moest doen doorlopen. Ben er 1x in geweest en ze hadden me geboorte datum veranderd ( die heb ik aan kunnen passen), mijn telefoonnummer verwijderd en die van hun erin gezet, en 2 emails toegevoegd. Ik kreeg het telefoonnummer en de emails niet verwijderd en ik lag er weer uit sinds dat moment omstreeks 21:00 vanavond heb de controlle over mijn account niet meer terug kunnen krijgen. Als ik nu mijn email invoer herken ie minn email niet meer. Kan ik mijn account nog terug krijgen of moet ik opzoek gaan naar een goede hacker om dit te fixen? Ik ben ten einde raad nu
Als ik uw omschrijving zo lees is uw account door iemand anders overgenomen. Alleen META kan u helpen maar verwacht er niet te veel van. Maak een nieuw account aan en zet dit maal multi factor authenticatie aan.

-------

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:09

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

@Cynthia1488
Waarschijnlijk heb je contact gehad met iemand die vroeg of je een code kon doorgeven?
Het kapen van een account gebeurt niet zomaar.

De enige oplossing is deze link volgen: https://www.instagram.com/hacked/

Ik heb in het verleden twee vrienden hier mee geholpen. Enige pluspunt was dat ze een foto op hun profiel hadden met hun gezicht erop. Zo kan de Instagram-support via een selfie controleren dat de foto klopt.

Maar ik geef geen 100% garantie dat je eruit komt via die link. Alles werkt daar machinaal en volgens algoritmes. Val je buiten de boot. Dan heb je pech en kan je beter een nieuw account aanmaken.
Cynthia1488 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 01:52:
Kan ik mijn account nog terug krijgen of moet ik opzoek gaan naar een goede hacker om dit te fixen? Ik ben ten einde raad nu
Vervelend inderdaad. Maar die vind je niet hier :D
En bovendien gaat geen enkele hacker dit zomaar even fixxen. Meta heeft zijn security zaakjes echt goed voor elkaar, en een gemiddelde hacker wil wel meer bereiken dan enkel een account van ene Cynthia. ;)

Je ziet soms wel op sociale media van die berichten staan in de trant van: 'Probeer Superhacker eens via Instagram. Hij heeft mijn account hersteld'. Maar dit is allemaal onzin.

[ Voor 46% gewijzigd door AW_Bos op 18-05-2025 20:18 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:27

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Cynthia1488 welkom op het forum.

Ik heb je vraag even een eigen topic gegeven. Het gebruik van oude topics is niet handig, omdat ervaring leert dat er dan weinig in gereageerd wordt.