Ik ben mijn toilet uit de jaren '80 aan het renoveren en heb alle wandjes inmiddels verwijderd in voorbereiding van het plaatsen van een zwevend toilet.
Nu zat er achter de gipsen wand een houten constructie opgevuld met glaswol.
Omdat ik het natuurlijk zo efficient en goed mogelijk wil aanpakken, en met een beetje geluk de toiletruimte weer 40 jaar meekan, zou ik natuurlijk de isolatie ook meteen willen aanpakken.
Ik ben me momenteel aan het orienteren op een nieuw (kunstof) kozijn voor het raampje. Dit is slechts een dun stukje glas met onhandig sluitwerk. Ik geloof dat alles hierop een "upgrade" is.
Heeft het zin om de bestaande glaswol te verwijderen en nieuwe isolatie (steenwol bv.) en een damp-open folie te plaatsen?
:strip_exif()/f/image/nVbvxLv7NqBjGcESdtOa3SCP.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu zat er achter de gipsen wand een houten constructie opgevuld met glaswol.
Omdat ik het natuurlijk zo efficient en goed mogelijk wil aanpakken, en met een beetje geluk de toiletruimte weer 40 jaar meekan, zou ik natuurlijk de isolatie ook meteen willen aanpakken.
Ik ben me momenteel aan het orienteren op een nieuw (kunstof) kozijn voor het raampje. Dit is slechts een dun stukje glas met onhandig sluitwerk. Ik geloof dat alles hierop een "upgrade" is.
Heeft het zin om de bestaande glaswol te verwijderen en nieuwe isolatie (steenwol bv.) en een damp-open folie te plaatsen?
:strip_exif()/f/image/nVbvxLv7NqBjGcESdtOa3SCP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hHK6x3H68kwqCeXHRIIsJ8pJ.jpg?f=fotoalbum_large)