Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billy T
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 02-07 13:25
Mijn vraag

Ik heb zojuist een Motorola Edge 50 Ultra aangeschaft. Alles werkt zoals het moet maar ik heb een probleempje met Whatsapp.

Als ik een link in mijn browser heb gekopieerd en ik wil deze plakken in een chat dan lukt dat niet. Ik krijg dan de knop “plakken”. Als ik daarop klik gebeurt er niks.

Naast het woord “plakken” staan drie puntjes, als ik daarop druk zie ik “automatisch invullen” en vervolgens “content kan niet automatisch worden”

Wie helpt me?
Bij voorbaat dank!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:06
In WhatsApp kun je niet alle content zomaar plakken. Of er kan iets fout gegaan zijn met het kopiëren.

Dus de eerste vraag is:

Kun je de link wel in een ander programma plakken, bijvoorbeeld een mailtje?

En stel je tikt een mailtje, kun je die tekst kopiëren en vervolgens plakken in WhatsApp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billy T
dank voor je reactie! Met mijn vorige gsm's heb ik nooit dit probleem gehad, dus ik vraag me af wat er nu gebeurt.
Kopiëren van tekst e.d. geen probleem.
Het gaat specifiek om weblinks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billy T
Ook kan ook geen links plakken in een mailtje, dan krijg ik de boodschap "Gmail heeft geplakt vanaf het klembord". En vervolgens staat er niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilleBladhark
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 07-09 22:05
Kun je eens een screenshot sturen met wat je precies bedoelt?

The One Piece is real. (Can we get much higher!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:29

13art

Moderator Mobile
Ik heb de titel even aangepast zodat het wat duidelijker is waar het onderwerp over gaat.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je plakken in een note, bijvoorbeeld in de app Notepad (https://play.google.com/s...s?id=com.atomczak.notepat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
Billy T schreef op maandag 19 mei 2025 @ 09:08:
Ook kan ook geen links plakken in een mailtje, dan krijg ik de boodschap "Gmail heeft geplakt vanaf het klembord". En vervolgens staat er niks.
Kijk, dit geeft al meer inzicht, het is dus niet alleen WhatsApp, maar ook in Gmail dat je geen links kunt plakken.

Dat betekent dat het waarschijnlijk iets gaat over de hele telefoon. Een beveiliging instelling of programma bijvoorbeeld.

Open eens de instellingen van je telefoon en zoek op "klembord" daarin, en controleer daar de instellingen eens wat die zeggen of daar beperkingen op aan of uit staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billy T
Hier een paar stappen in beeld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rJqh8Lolh4Aq-2c8h1Yv5Smda5Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2WkRpjvwXsSBeM9QxSJqWAs0.jpg?f=fotoalbum_large

Hier probeer ik een link te plakken in whatsapp.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VkHHz3jOxToQy1J77XrYTuzKDnk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6ShLIFm3zod20jbu2DQ8AGKu.jpg?f=fotoalbum_large

Dit krijg ik als boodschap na op "plakken" gedrukt te hebben. Daarna is er niets te zien, geen link is geplakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bOLQ5sseDUqOWRXvOM-7WtXLs4U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eLvkdOK8UKKxM5J0LTstYZCz.jpg?f=fotoalbum_large

Dit was het enige dat ik bij "instellingen" kon vinden mbt het klembord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
Werkt het wel via deze methode?

Click address bar.
Click edit text button. (pencil)
Manually select all text in address bar.
Hold to bring up Cut/Copy pop-up.
Copy text to clip board.
Paste text.

En als je het probeert met als bron de Firefox browser, kun je dan wel een URL kopiëren en plakken?

Plus, heb je ook andere URL's geprobeert, bijvoorbeeld van dit Tweakers topic?

[ Voor 11% gewijzigd door swhnld op 21-05-2025 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilleBladhark
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 07-09 22:05
Als je iets hebt gekopieerd en vervolgens in het Clipboard kijkt, staat de gekopieerde tekst hier dan wel in?

The One Piece is real. (Can we get much higher!)

Pagina: 1