Toon posts:

Beeld trilt! Na beta drivers installatie!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag drivers geinstalleerd voor ASUS 7100 voor XP . Sinds die tijd doet mijn monitor raar, beeld trilt!
Ook nadat ik de orginele drivers van ASUS er weer heb opgezet!
HELP, is mijn monitor nu aan gort! ;(

Verwijderd

Kijk eens hoe de display frequentie staat!

Verwijderd

Topicstarter
60 hz! Het ging hier om de Gforce detonator drivers!
Heb de hz ook al naar 70 gehad, maar toen was het helemaal vastlopen!

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 05:47

MRic3

Of praat ik weer poep?

probeer eens: eerst de oude drivers helemaal weghalen, herstarten met standaard vga en dan pas weer die andere instaleren of die nieuwe gewoon laten vinden....

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik allemaal gedaan! Alles is weer in orginele staat en op de goeie maniet teruggezet! Maar toch heeft de monitor af en toe een trilling!?? Beeld schudt dan effe op en neer ( paar mm maar, toch zwaar irri! )

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:48

Brazza

Byte me!

wat voor monitor heb je??

Verwijderd

Zou kunnen dat je inderdaad je monitor "opgeblazen" hebt.

Zou dus mooi minder zijn!!
Maar als je in dos zit (weet niet of je dat kunt) heeft ie het dan nog steeds?? Of tijdens het opstartten?

Verwijderd

Topicstarter
Nee tijdens opstarten heeft hij het niet, alleen tijdens het draaien van windows!
O ja het merk, ???? gekocht 2 jaar terug op de beurs in Utrecht!

Verwijderd

Format c:/q ???
Cleane install! En als het probleem er dan nog is koop je een nieuwe monitor!

Verwijderd

Topicstarter
Hahahaha ben helemaal gek! Heb net het systeem helemaal schoon erop staan!
Afgelopen donderdag virusje opgelopen!
Maar hoe merk je dat een monitor aan gort is of het bijna gaat begeven!?? :P

• Kman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-07 07:18
Misschien een domme vraag, maar heb je er geluidsboxen of magnetische bronnen naast staan?? Ik heb zelf 2 simpele (onafgeschermde |:( ) stereoboxjes naast m'n monitor gehad, en na een verloop van tijd begon ineens m'n monitor te trillen (ook in dos btw, gewoon effe wat langer wachten). Precies op de manier wat je zei: korte perioden (1 a 2 secs), alleen bij mij heen en neer. Nadat ik m'n boxjes weghaalde ging dat langzamerhand weer weg.

Verwijderd

Topicstarter
Ze staan er wel naast, maar heb er nooit geen last van gehad! Kan het altijd proberen! Maar misschien meer info,
het begon nadat ik de monitor weer uit de schermbeveiliging haalde, ik laat de monitor auto. uitgaan!
Toen begon de ellende :(

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 23:33 schreef KiLLiNGMAN het volgende:
Misschien een domme vraag, maar heb je er geluidsboxen of magnetische bronnen naast staan?? Ik heb zelf 2 simpele (onafgeschermde |:( ) stereoboxjes naast m'n monitor gehad, en na een verloop van tijd begon ineens m'n monitor te trillen (ook in dos btw, gewoon effe wat langer wachten). Nadat ik m'n boxjes weghaalde ging dat langzamerhand weer weg.
Is een goede mogelijkheid ja!!!
(de electronen worden dan verkeerd afgebogen door de magneten in de boxen) Heeft een leuk effect trouwens, gaat je monitor mee knipperen op de muziek >:) !!!

Maar test je monitor eens achter een andere pc!!!
Heeft ie dan weer cq. nog het probleem, kun je em wegsmijten!!!

Verwijderd

Topicstarter
Het zijn philips luidsprekers, en die zijn magnetisch afgeschermd! :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar kunnen die drivers de monitor een tik hebben gegeven!?

• Kman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-07 07:18
quility> het trillen is nu onderhand wel weg, alleen zit er een lichte kleurshifting (rood en blauw een beetje naast elkaar) aan de buitenkant (vooral rechts) van het scherm. Is het nog uberhaupt mogelijk dit te repareren (dmv wachten tot alles zichzelf weer aligned ofzow? of door een simpel schroefje strakker aan te draaien?) of ben ik nu doomed tot sparen voor een nieuwe?

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 23:49 schreef KiLLiNGMAN het volgende:
quility> het trillen is nu onderhand wel weg, alleen zit er een lichte kleurshifting (rood en blauw een beetje naast elkaar) aan de buitenkant (vooral rechts) van het scherm. Is het nog uberhaupt mogelijk dit te repareren (dmv wachten tot alles zichzelf weer aligned ofzow? of door een simpel schroefje strakker aan te draaien?) of ben ik nu doomed tot sparen voor een nieuwe?
Valt natuurlijk alijd te proberen en als het verkeerd gaat heb je gewoon pech.

Zit er nog garantie op?? Je kunt ook altijd ff contact opnemen met de leverancier of het het bedrijf dat em gemaakt heeft.
Pagina: 1