Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaPickle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10-06 18:38
Beste Tweakers,

Onlangs heb ik een Hisense 50A79NQ met vidaa smart TV gekocht zonder TV abonnement omdat ik in de veronderstelling was dat ik de NPO app hierop kon downloaden, maar helaas is dit niet het geval. Nu vraag ik mij af hoe ik wel toegang krijg tot npo 1/2/3? Casten zou kunnen, maar de kwaliteit is dan beduidend minder goed. Ik zie jullie reacties graag tegemoet!

Groet,

Willem

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kwibox
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 01-10 12:11
"verbinden met publieke omroep" gaat beetje lastig denk ik, tenzij je in Hilversum woont ;)

Gewoon COAX aansluiten? Ook als je ziggo geen centjes geeft voor TV basis is het vaak beschikbaar. Anders de NLziet app? Als laatste kan je een DVB-T2 antenne kopen, NPO 1/2/3 zijn free to air dus ook zonder abbo te ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:20

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

MegaPickle schreef op zondag 18 mei 2025 @ 12:38:
Beste Tweakers,

Onlangs heb ik een Hisense 50A79NQ met vidaa smart TV gekocht zonder TV abonnement omdat ik in de veronderstelling was dat ik de NPO app hierop kon downloaden, maar helaas is dit niet het geval. Nu vraag ik mij af hoe ik wel toegang krijg tot npo 1/2/3? Casten zou kunnen, maar de kwaliteit is dan beduidend minder goed. Ik zie jullie reacties graag tegemoet!

Groet,

Willem
En wat heb je zelf al gevonden en geprobeerd?
Op Tweakers helpen we je graag, maar we zijn geen Helpdesken.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8tur3
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-09 13:12
Dat word een tv-abbo afsluiten, tenzij er een app voor vidaa is. Dat had je van tevoren moeten uitzoeken.