Maak er geen probleem van, of een oplossing!—- je moet niet zo moeilijk doen
Vraag
Beste antwoord (via Plux op 18-05-2025 15:31)
Ik denk dat je specifieke software van Corsair moet installeren om (virtual) surround te krijgen op je koptelefoon. Heb je de stuurprogramma's en dergelijke van Corsair al geïnstalleerd?
[ Voor 21% gewijzigd door pistole op 18-05-2025 14:35 ]
Ik frut, dus ik epibreer
Alle reacties
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/GMb5CK2R3SwkmKY9FHCA5idA.jpg?f=user_large)
Ik denk dat je specifieke software van Corsair moet installeren om (virtual) surround te krijgen op je koptelefoon. Heb je de stuurprogramma's en dergelijke van Corsair al geïnstalleerd?
[ Voor 21% gewijzigd door pistole op 18-05-2025 14:35 ]
Ik frut, dus ik epibreer
dank je wel...
ik heb de software die je noemde geinstalleerd en krijg er wel een 7.1 kanaals setting bij in de settings, maar ook als ik die selecteer blijft de koptelefoon alleen geluid van links geven...
ik heb de software die je noemde geinstalleerd en krijg er wel een 7.1 kanaals setting bij in de settings, maar ook als ik die selecteer blijft de koptelefoon alleen geluid van links geven...
Is je koptelefoon dan nog wel lekker als je maar van 1 kant geluid hoort. Sluit het eens aan op een andere PC. Daarbij, stereo zou ook al links en rechts geluid moeten geven. Heb je dan ook maar aan 1 kant geluid?
Wat @TERW_DAN zegt. Is het een draadloze headset, of met USB? Als je dan alleen link hoort dan is er iets mis met de headset. Als de headset met klassieke 3.5mm plugjes is aangesloten dan helpt het nog wel eens om even wat met die plugjes te rommelen.
Ik frut, dus ik epibreer
gelukt!!
ik heb even getest op een ander apparaat en toen bij het heraansluiten op de pc kwam er geluid van links EN rechts....
IT's MAGIC!!!
ik heb even getest op een ander apparaat en toen bij het heraansluiten op de pc kwam er geluid van links EN rechts....
IT's MAGIC!!!
Pagina: 1