Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Geïnspireerd door de andere topics in dit forum, wil ik graag beginnen met een nieuwe generatie PC. Mijn huidige PC is inmiddels een goede 7 jaar oud en klinkt als een straaljager bij de wat nieuwere games. Vandaar dat het tijd wordt voor een nieuwe.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst rond de €2500 - €3000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis en headset. Een Samsung SSD 970 EVO 1TB voor games en een reguliere 8TB HD voor opslag
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet nieuwe PC waar bovengenoemde HD's in kunnen en een 4k monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb zowel Intel als AMD gehad en ik heb geen specifieke voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een aparte wens, maar wel een belangrijke. Door een lang ziektebed ben ik minder valide geworden en ik kan daardoor maar heel beperkt dingen doen. Zelf een systeem assembleren gaat helaas niet meer lukken. Ik zoek dus een betrouwbare partner die kan helpen bij de assemblage, mogelijk aan huis of anders via een service.
Ga je overklokken?
Misschien in de toekomst, maar dat zit nu niet in de planning en heeft een lage prioriteit.
Wat verwacht je van ons?
Zoals eerder genoemd ben ik niet in staat om regelmatig dingen te veranderen. Ik ben dus op zoek naar een toekomstbestendige machine waar ik het liefst jaren mee voorruit kan zonder problemen. Uiteraard is het ook belangrijk dat de onderdelen technisch allemaal correct bij elkaar passen. Ik heb wel enige computerkennis, maar ik ben zeker geen expert.
Geïnspireerd door de andere topics in dit forum, wil ik graag beginnen met een nieuwe generatie PC. Mijn huidige PC is inmiddels een goede 7 jaar oud en klinkt als een straaljager bij de wat nieuwere games. Vandaar dat het tijd wordt voor een nieuwe.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst rond de €2500 - €3000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis en headset. Een Samsung SSD 970 EVO 1TB voor games en een reguliere 8TB HD voor opslag
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet nieuwe PC waar bovengenoemde HD's in kunnen en een 4k monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb zowel Intel als AMD gehad en ik heb geen specifieke voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een aparte wens, maar wel een belangrijke. Door een lang ziektebed ben ik minder valide geworden en ik kan daardoor maar heel beperkt dingen doen. Zelf een systeem assembleren gaat helaas niet meer lukken. Ik zoek dus een betrouwbare partner die kan helpen bij de assemblage, mogelijk aan huis of anders via een service.
Ga je overklokken?
Misschien in de toekomst, maar dat zit nu niet in de planning en heeft een lage prioriteit.
Wat verwacht je van ons?
Zoals eerder genoemd ben ik niet in staat om regelmatig dingen te veranderen. Ik ben dus op zoek naar een toekomstbestendige machine waar ik het liefst jaren mee voorruit kan zonder problemen. Uiteraard is het ook belangrijk dat de onderdelen technisch allemaal correct bij elkaar passen. Ik heb wel enige computerkennis, maar ik ben zeker geen expert.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 499,90 | € 499,90 |
1 | Moederborden | MSI MAG B850 TOMAHAWK MAX WIFI | € 245,- | € 245,- |
1 | Videokaarten | INNO3D GeForce RTX 5080 X3 GAMING OC | € 1.209,99 | € 1.209,99 |
1 | Behuizingen | NZXT H6 Flow Wit | € 101,95 | € 101,95 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 (Black) | € 32,59 | € 32,59 |
1 | Ventilators | Noctua NF-A12x25 PWM chromax.black.swap, 120mm | € 30,25 | € 30,25 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK48GX5M2B6400C36 | € 149,90 | € 149,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2024) | € 139,- | € 139,- |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 119,90 | € 119,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.528,48 |