Android box voor tweede tv

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honda4life
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-08 21:22
Ik zoek een?
Android-achtig iets

Wat is je budget?
Is voor een tweede oudere 1080p televisie op de slaapkamer, zo weinig mogelijk ervoor over dus.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Liefst native Netflix / Prime ondersteuning 1080p (certified?), ook enkele Vlaamse TV apps, VRT, VTM, GoPlay, Proximus Pickx, ... (niet steeds een succes om te casten met o.a GoPlay)
Misschien Kodi om zo toch bovenstaande apps "zapbaar" te maken?

Wat heb je zelf al gevonden?
Google TV Streamer, maar hier zitten vast wel slimmere tweakers die een goedkopere niet-google variant kennen, ook geen schrik van wat tweakersgehalte een box te flashen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-08 21:12

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Xiaomi Mi TV Stick ? Of Onn. Android TV Box of optie met minst gedoe: Chromecast met Google TV (HD) als je geen Kodi nodig hebt. Voor een budgetvriendelijke oplossing is een gebruikte Chromecast of Fire TV Stick vaak de makkelijkste weg...

En als je Tweaker bent: Zoek een goedkope Nvidia Shield (gebruikt) of flash een custom ROM op een Amlogic-box (maar dat is meer werk voor DRM-ondersteuning). Met beetje geluk vind je een Nvidia Shield (tweedehands) voor prikkie en die gaat jaren mee.

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harkelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
zoeken naar een 2e hands CCwGTV HD (ook als je wel kodi wil gebruiken) zou ook mijn advies zijn. Makkelijk in gebruik en er zijn apps van alle aanbieders.

do or do not, there is no try