Welke laser printer voor IMac.

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:22
Over een paar weken met pensioen en moet nu dus thuis alles printen :)

Welke laser printer raden jullie aan uit ervaring , moet wifi hebben en hoeft geen kleur te zijn, wel beetje makkelijk zijn te installeren.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:22
Let er op dat die AirPrint heeft. Dan maakt het niet uit welke je kiest. Denk ook niet dat er nog een wifi printer is zonder AirPrint en met AirPrint is de installatie letterlijk dat je de printer kiest uit een dropdown menu bij de printer instellingen bij de systeeminstellingen.
Je kunt dan ook direct vanaf een telefoon printen.

Ookal vraag ik me tegenwoordig af wat je nog moet printen. Zaken die bewaart moeten worden kan je ook naar PDF printen, opslaan in je documenten map en dan daar een goede (bijvoorbeeld TimeMachine) automatische backup laten maken.

Prive heb ik al jaren geen noodzaak meer voor een printer. Dit kan natuurlijk bij jouw anders zijn maar denk daar ook over na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals je wellicht weet verwachten we hier op GoT enige mate van eigen inzet. Toen je je topic opende kreeg je hiervoor ook een template, met daarin de vraag wat je zelf gezocht en gevonden hebt. Om te beginnen is het goed om je eisen en budget te vermelden. Vervolgens kun je in de pricewatch kijken welke printers hieraan voldoen, en wat de ervaringen van andere tweakers zijn. Mocht je er niet uitkomen, dan mag je een topic openen, waarin je duidelijk je shortlist vermeldt, en waarom je twijfelt tussen de verschillende modellen. Op die manier kunnen we je het beste helpen.

Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.