Laserprinter (nieuw / tweedehands)

Pagina: 1
Acties:

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een goedkope laserprinter (tot zo'n 600 gulden) van goede kwaliteit met een scherpe afdrukkwaliteit.
Nu vraag ik me af of ik een nieuwe of tweedehands moet kopen. Nieuwe brothers zijn zo'n 600 gulden voor de basismodellen, en voor 600 gulden heb ik je ook een tweedehands HP 5 printer.

Zijn hier mensen met ervaringen op dit gebied?

Verwijderd

Je kan natuurlijk altijd een tweedehandsje nemen van hp maar de cartrighen... (hoe schrijf je dat) zijn meestal erg duur evenals de onderdelen ---> risico.
Ik zou gewoon een nieuwe brother kopen. :)

su6

• thrax
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06-2025
Ik heb een tweedehands hp 4plus van een veilingsite gekocht voor 4 meier of zo. Doet het prima, afdruk kwaliteit vind ik er beter uit zien dan die van de hp 1100/1200. Stuk scherper. Hij print ook vrij snel, 12ppm.

Probleem was dat de fuser vies was toen ik hem kreeg waardoor ie het papier verkreukelde. Nadat ik dat had schoongemaakt was het probleem weg. Maar als je geen zin heb in dat soort probleempjes kun je misschien beter een nieuwe kopen. Als dat je niet uit maakt heb je voor minder geld een betere printer.

"Ore wa bakemono? Che, ore wa akuma da!"

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 12:44

mymind*

A Beautiful Mind

Ik kan zo'n HP laserjet 4 plus kopen voor Hlf 297,33 gulden. Is dit een schappelijke prijs?? hij is tweedehands, en ik weet niet of er nog toner in zit of zo.

Is het bij de HP laserjet 4 serie zo dat de drum in de toner casette zit???

Verwijderd

Bij elke hp printer is het zo dat de drum in de toner zit, daarom zijn de toners ook duur, maar het is wel zo dat als er iets is met een hp printer, dat het vaak makkelijker te verhelpen is, de printers zijn veel goedkoper in onder houd en er zijn heel veel alternatieve merken toners die veel goedkoper zijn en ook goed van kwaliteit, ik ben zelf monteur van die printers en hp printers geven gewoon de minste problemen en de laagste kosten als er wat is

• thrax
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06-2025
Let ook ff op hoeveel pagina's het ding al geprint heeft. Bij 200.000 pagina's moet er een nieuwe fuser in omdat ie dan bijna versleten is.

"Ore wa bakemono? Che, ore wa akuma da!"

Pagina: 1