Versterker voor keyboard & computer

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een versterker, mag met of zonder radio zijn. Deze heb ik nodig voor het versterken van het geluid van een keyboard (huidige midiset geeft daarbij erg veel ruis, want moet erg hard), en ook voor het versterken van pc-geluid (mp3's op een Creative surround basissetje kraakt vaak nogal bij lage bassen).
Boxen kan ik van iemand overnemen, zijn hoge zuilen van zo'n 200 watt, schijnen wel goed te zijn.
Nou vraag ik me af of hier mensen zijn die weten welke versterker tot zo'n 600 gulden geschikt is voor het versterken van keyboard & pcgeluid zonder al te veel ruis???
Ik ben geen geluidsfreak die totaal geen ruis wil hebben, maar wel wat vermogen...

• koelkast
  • Niet online
Ja jongens, heb echt al in de search zitten kijken, maar heeft niet veel opgeleverd voor bijv. aan te sluiten op keyboard. Iemand nog?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op maandag 17 september 2001 09:48 schreef LL Koelkast het volgende:
Ja jongens, heb echt al in de search zitten kijken, maar heeft niet veel opgeleverd voor bijv. aan te sluiten op keyboard. Iemand nog?
een keyboard kan je op elke versterker aansluiten toch :?
Als ie maar een ingang heeft...
Is het geluid van je keyboard zo zacht dan ? dat het zo ruist...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• koelkast
  • Niet online
Hij moet wel een beetje hard kunnen, zonder dat ie erg veel ruis geeft, en niet al te duur. Ook voor computer moet ie dus niet te veel ruis geven. Maar kun je eens wat tips geven over goede versterkers / receivers rond de 500 - 600 ??

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Op maandag 17 september 2001 19:37 schreef LL Koelkast het volgende:
...
Hij moet wel een beetje hard kunnen, zonder dat ie erg veel ruis geeft, en niet al te duur. Ook voor computer moet ie dus niet te veel ruis geven
...
hehe dat hangt meer van je boxen af hoor ;)

Verwijderd

Ik heb zelf een Harman/Kardon van 675 piek. Dat ding kan achterlijk hard.
Als je niet wil dat je ruis kunt horen, moet je zorgen voor goede bekabeling. Verder denk ik dat dat probleem van je midi-keyboard ook geldt als je op lager volume speelt en met je versterker versterkt.

Succes *D
Pagina: 1