Ik ben actief als vrijwilliger die senioren IT ondersteuning geeft. Nu help ik een man die zijn waardevolle foto's en video's automatisch naar een externe schijf wilt laten schrijven op een vast bepaald moment. Is dit mogelijk met bepaalde software? Ik ben al aan het experimenteren met AOMEI Backupper maar weet nog niet goed of dit hiervoor wel geschikt is. Suggesties zijn welkom aangezien wij echter functioneren als een eerste hulp in IT ondersteuning en geen professionele achtergrond hebben hierin.
Vraag
Beste antwoord (via Dirk0342 op 17-05-2025 14:14)
Alle reacties
Ik heb thuis een Synology NAS staan en draai daar de app 'Sync' op. Deze app draait ook op mijn telefoon (Samsung s22).
Zodra ik verbinding heb met het thuis netwerk worden al mijn foto's automatisch gesynchroniseerd. Geen omkijken meer naar.
Zodra ik verbinding heb met het thuis netwerk worden al mijn foto's automatisch gesynchroniseerd. Geen omkijken meer naar.
*sowieso
Bedankt allen voor jullie reacties. Ik kwam erachter dat meneer al Duplicati op zijn computer had staan zonder goed te weten wat hij deed. Ik heb deze software gebruikt om een wekelijkse backup te maken naar een externe HDD.