Ik heb een warmtepompdroger van AEG (de T9DEN98BC) waar mijn wasgoed er natter uit lijkt te komen dan het erin gaat.
Filters, condensor, trommel, en vrijwel al en andere is schoon, of zo schoon als ik het krijg. En ik kan me niet voorstellen dat bij normaal gebruik er een machine is die schoner is dan de mijne afgelopen droogbeurt.
Ik heb de machine deels gedemonteerd (ik kon niet verder demonteren omdat bepaalde kabeltjes dat niet toelieten en die kon ik niet demonteren).
De achterzijde van de trommel is schoon, de bovenkant is schoon, rondom de motor is schoon, de condensor is schoon (wel wat licht verbogen lamellen), zelfde de achterzijde van de condensor lijkt schoon.
Met andere woorden, de machine lijkt schoon genoeg dat hij z'n lucht en pluis kwijt kan.
Is er iets kapot? Waar miet ik het zoeken want ik word gek van al die was in huis.
:strip_exif()/f/image/5wtQH4eZrR8uH76se7BYISUg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KOpyXF9xyqkIHEGoUG05MkgL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LQeG06mpFYofVBvlA2vqBbPC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AhH46OMvAnCrekUChId7XHzS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NgoLgSU16YGVT1TweoQwNFTB.jpg?f=fotoalbum_large)
Laatste 2 foto's zijn van de achterzijde condensor, één voor schoonmaak, de andere daarna.
Filters, condensor, trommel, en vrijwel al en andere is schoon, of zo schoon als ik het krijg. En ik kan me niet voorstellen dat bij normaal gebruik er een machine is die schoner is dan de mijne afgelopen droogbeurt.
Ik heb de machine deels gedemonteerd (ik kon niet verder demonteren omdat bepaalde kabeltjes dat niet toelieten en die kon ik niet demonteren).
De achterzijde van de trommel is schoon, de bovenkant is schoon, rondom de motor is schoon, de condensor is schoon (wel wat licht verbogen lamellen), zelfde de achterzijde van de condensor lijkt schoon.
Met andere woorden, de machine lijkt schoon genoeg dat hij z'n lucht en pluis kwijt kan.
Is er iets kapot? Waar miet ik het zoeken want ik word gek van al die was in huis.
:strip_exif()/f/image/5wtQH4eZrR8uH76se7BYISUg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KOpyXF9xyqkIHEGoUG05MkgL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LQeG06mpFYofVBvlA2vqBbPC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AhH46OMvAnCrekUChId7XHzS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NgoLgSU16YGVT1TweoQwNFTB.jpg?f=fotoalbum_large)
Laatste 2 foto's zijn van de achterzijde condensor, één voor schoonmaak, de andere daarna.