Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimmert
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:03
Goedemorgen.

Ik merk dat de laatste tijd mijn forerunner 165 geen slaap registeert. Ik heb net gekeken en in de ingestelde slaap periode 22.00-6.00 is ook geen hartslag geregistreerd.

Waar gaat dit mis?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

Had je hem aan, om je pols? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:06
Stond je ingeschakeld?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimmert
Wat bedoel je met stond je ingeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimmert
Ja had m zeker om. Overdag nog hardgelopen.

De registratie viel weg in de slaapmodus zo lijkt t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-10 11:09

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

1. Slaapmodus staat niet aan of is niet goed ingesteld? Ga naar Garmin Connect App > Instellingen > Slaapinstellingen.
Zorg dat "Slaapmodus" is ingeschakeld en dat de slaaptijden (22:00–6:00) kloppen.

2. Hartslagmeting tijdens slaap staat uit? Ga op het horloge naar Instellingen > Hartslag > 24/7 meting.

Of horloge zit niet goed om tijdens het slapen.... en anders kan het ook softwareprobleem zijn (reset of update nodig)

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimmert
Bij instelling van hartslag heb ik Alleen de optie “auto”. Deze kan ik aan of uit zetten/schuiven.

Hij staat aan. T probleem zit in t slaapmodus interval denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jailhouse
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 14:45
Ik heb een 165 music. Het is soms nogal eens zoeken waar een bepaalde instelling zit en de handleiding is ook niet altijd even duidelijk. Misschien weet iemand het hier. In Connect stel ik een workout samen, hardlopen. Je kunt een audio notitie inspreken. Het lijkt erop dat die dan afgespeeld wordt bij aanvang van de activiteit. Toch gebeurt dat niet, ik hoor alleen de opsomming wat de activiteit inhoudt (‘herstel, 1 minuut’). Is mijn verwachting verkeerd, en dus is een audio notitie vrij nutteloos? Of is het een bepaalde instelling die dat toch mogelijk maakt?
Pagina: 1