Mijn vraag
Ik zoek iets om de usb kabel te vervangen naar draadloos. De bedoeling is om mijn dualshock 4 draadloos te verbinden met de "PS5". Wacht even met denken van "
dat kan toch gewoon". Ja dat klopt maar ik gebruik Brook FGC2 adapter op PS5 spellen te kunnen spelen met de Dualshock 4 maar dit kan alleen met een kabel. De Dualsense vind ik een rot ding vandaar deze adapter. Dus ik wil eigenlijk iets wat ik in de Dualshock 4 en in de Brook FGC2 en dan een draadloze verbinding heb. Ik snap dat dit een unieke situatie is en dat draadloos misschien niet werkt maar ik wil het wel proberen
Relevante software en hardware die ik gebruik
Dualshock 4 en PS5 + Brook FGC2
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gezocht op internet maar ik geen goede resultaten. Vooral usb naar wifi resultaten. Waarschijnlijk gebruik ik verkeerde zoekwoorden maar ik kom even niet op andere manieren om te zoeken.
Ik zoek iets om de usb kabel te vervangen naar draadloos. De bedoeling is om mijn dualshock 4 draadloos te verbinden met de "PS5". Wacht even met denken van "

Relevante software en hardware die ik gebruik
Dualshock 4 en PS5 + Brook FGC2
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gezocht op internet maar ik geen goede resultaten. Vooral usb naar wifi resultaten. Waarschijnlijk gebruik ik verkeerde zoekwoorden maar ik kom even niet op andere manieren om te zoeken.