Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
en die heeft een dikke glasplaat, maar weer geen lijntjes. hmmm lastig hoor
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
Precies, je ziet echt niet hoor! Als je tenminste niet opzoek gaat naar zeOp zondag 16 september 2001 22:44 schreef P.C.Simonis het volgende:
Zo erg zijn die lijntjes nou ook niet hoor ..
* O.D.Smolik houdt veel zijn 17inch lijntjes pyama
en op de web site van bijde partijen zijn ze allebei het beste wat ooit op de markt is gebracht
Dat dacht ik niet, ze concentreren zich beide op het low-end/middle end segment dus dat lijkt me sterk.
Verwijderd
Niets klopt de nieuwe versie van 19'' Monitor IIyama A902MT !! En die lijntjes .. ach.. moet je er idd. op zoek naar gaan.Op zondag 16 september 2001 22:56 schreef Alnitak het volgende:
oke er zijn dus lijntjes maar het enige wat er mis is met de lg is dat hij lomp is want volgens mij is het beeld ultra scherp![]()
en op de web site van bijde partijen zijn ze allebei het beste wat ooit op de markt is gebracht
| I've got permission to color outside the lines |
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Heeft de IIyama ook een USB-hub? .. is erg handig!
C'est moi.
Verwijderd
Yup.. een USB hub met 4 uitgangen! Idd. ERG handig.Op zondag 16 september 2001 23:03 schreef Ekner het volgende:
Heb hier de Lg 915FT, fantastich scherm, erg tevreden.
Heeft de IIyama ook een USB-hub? .. is erg handig!
Wat ook handig is dat dit scherm 2 video-ingangen heeft. Men server en client hebben dus maar 1 scherm nu
Jup ben ook erg blij met mn 450, echt raar dat ze die vervangen hebben door modellen met vette bugs...Op zondag 16 september 2001 23:00 schreef Genotix het volgende:
LG, de oude versies dan waren na een jaartje erg onscherp geworden. En dat kan ik van me Iyama niet zeggen, maarjah ik zit nu nog met me VM Pro 450 (gelukkig). Waarom ze die vervangen hebben met de 451 is me nog steeds een raadsel. Deze monitor was namelijk echt perfect, en alle kinderziektes waren er onderhand wel uit na het 5 jaar in de handel zijn.
WEBN & chill (@IBKR)
PW5 DH Deluxe | Conroe 6600 @ 3,4 GHz (380x9) | Zalman 8000 | 2GB DDR2 GEIL pc6400 | Sapphire 1900XTX | 2x Maxtor 250GB RAID0 | Acer 1951c |
Heb hier een oudere 17" LG studioworks 78i en een vrij nieuwe 19" LG 915FT+. Beide zijn prima scherp hoor, dus ook het oudere bakkie (a 3,5 jaar trouwe dienst).Op zondag 16 september 2001 23:00 schreef Genotix het volgende:
LG, de oude versies dan waren na een jaartje erg onscherp geworden. En dat kan ik van me Iyama niet zeggen, maarjah ik zit nu nog met me VM Pro 450 (gelukkig).
Luister maar niet naar bakerpraatjes: of je nu Iiyama of LG of Philips of Sony koopt, controleer voor aankoop het exemplaar op fouten. Als je tevreden bent over de scherpte, geomotrie, convergentie etc, kun je met dit soort merken zeker gedurende 5 jaar van een fijne monitor genieten.
M.a.w. A-merk X is niet significant beter dan A-merk Y, type- en nog meer exemplarische- afwijkingen van 1 merk zijn veel groter dan afwijkingen tussen de verschillende A-merken.
(Sic.)
Die LG was dus 1 exemplaar, en ben toen overgestapt naar de Iiyama, en nog niks geen last. Maarjah het is mijn bevinding, en ik denk dat LG heus wel goede dingen maakt. Dus om nu een echte keuze te gaan zitten maken. MMMM gewoon kijken naar de specs, en dan de beste uitzoeken...Op zondag 16 september 2001 23:17 schreef Cap het volgende:
[..]
Heb hier een oudere 17" LG studioworks 78i en een vrij nieuwe 19" LG 915FT+. Beide zijn prima scherp hoor, dus ook het oudere bakkie (a 3,5 jaar trouwe dienst).
Luister maar niet naar bakerpraatjes: of je nu Iiyama of LG of Philips of Sony koopt, controleer voor aankoop het exemplaar op fouten. Als je tevreden bent over de scherpte, geomotrie, convergentie etc, kun je met dit soort merken zeker gedurende 5 jaar van een fijne monitor genieten.
M.a.w. A-merk X is niet significant beter dan A-merk Y, type- en nog meer exemplarische- afwijkingen van 1 merk zijn veel groter dan afwijkingen tussen de verschillende A-merken.
(Sic.)
Wat ik wel belangrijk vind is dat er een bnc-uitgang is. Maarjah wie ben ik.
| I've got permission to color outside the lines |
Echt een superstrak beeld, en ook niet zo'n grote lompe kast. Hij is even diep als mijn oude 17". Echt super tevreden over!
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20