brabrabrabra...
Maar to the point: mooi spel, goede engine, beetje terug naar de roots (meer Myst, minder Riven), puzzels daarom dus wat makkelijker.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Mischien is Myst minder populair op dit moment?!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
[psst]
nog niet erg groot
[/psst]
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
en zijn jammergenoeg al zoveel walkthroughs te vinden over het gehele net....
</spoil>
Overigens is het spel jammerlijk makkelijk. Ik hoop dat ze met de volgende release iets meer tijd besteden aan mogelijke gameuren voor de gamer...
<offtopic>
nee, geef mij nu Mystery of the Druids maar. Megacool spel! (point-n-click adventure)
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
[offtopic-reply]Op maandag 17 september 2001 13:32 schreef party42 het volgende:
nee, geef mij nu Mystery of the Druids maar. Megacool spel! (point-n-click adventure)
Dat heb ik ook ff lopen spelen maar ik zat mezelf zwaar te ergeren aan die HELE slecht graphics [offtopic-reply]
Sorry? Vroeg ik om een walkthrough? Dit is het grote Myst 3 topic right? Ik hoef geen walkthrough, ik wil niet de hele oplossing direct zien, ik wil iemand die even mijn handje beethoud en me door dit puzzeltje helpt. Als je dat niet wilt: top. Als je de url hebt naar een site die hints geeft en niet meteen het hele spel op mijn beeld kwakt: ook top.Op maandag 17 september 2001 13:32 schreef party42 het volgende:
en zijn jammergenoeg al zoveel walkthroughs te vinden over het gehele net....
slechte graphics?Op maandag 17 september 2001 14:23 schreef Koeschaap het volgende:
[..]
[offtopic-reply]
Dat heb ik ook ff lopen spelen maar ik zat mezelf zwaar te ergeren aan die HELE slecht graphics [offtopic-reply]
ik moet eerlijk zeggen dat ik de graphics zeer aangenaam vind... 32bit prerendered omgevingen met daarnaast fully renderend environment atmoshperes...
dat i.c.m met een lachu hoofdpersoon... ik weet het niet. sowieso ben ik wel weer blij met een goede adventure. schijnt trouwens dat lucasarts heeft geholpen met het ontwerpen van de puzzels (althans de puzzelcreator van Sam&Max)...
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
Pentium III 450, 256 MB RAM, TNT2 Ultra + Windows 2K pro
ja die zijn leuk jaIk zit op in de eerst age en heb met die lantarens bezig
[tip] kijk naar waar de straal naartoe gaat [/tip]
[tip] zo heeeeeeel precies hoeft het nou ook weer niet, maar je moet wel de standen opschrijven want die heb je later nodig [/tip]Ik zit nu vast in de kamer met drie telescopen waar ik de figuren gelijk moet zetten met de vormen in de "tusks". Ik zie die kraaltjes meedraaien maar hoe kun je die in hemelsnaam PRECIES goed zetten met de kralen in de betreffende tusks zelf? Da's millimeter werk!
Ik vond zelf de Amateria Age het leukst. Lekker kloten met ballen enzo
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Verwijderd
IK HEB MYST III UITGESPEELD !!!!!!
En helemaal alleen zonder walk throughs. En ik heb Myst en Riven ook maar weer gekocht, want myst had ik alleen voor de apple, en riven uitgeleend aan iemand die ik nooit meer zie.
Ik vind het echt een keigaaf spel. Ik heb echt zo lang vast gezeten op de meest simpelste onzin :):). MAar ik heb hem. YeahYeahYeahYeah !!!
Sorry voor deze nutteloze post, maar ik ben blij
Verwijderd
Verwijderd
Mijn broertje heeft het op de Saturn. Je valt op een eiland geloof ik en dar moet je uit zien te komen of zo toch? (Spel al minstens 5 jaar geleden voor het laatst gespeeld)
Kheb er eerlijk gezegd ook nooit echt de tijd voor genomen.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Overigens, die schakeling die je moet maken bij Voltaic; ik snap hem eigenlijk nog steeds niet. Ik had die bovenste en onderste gezet op een manier wat mij wel logisch leek, en vervolgens ben ik die middelste gaan ronddraaien, en verrek, ik had hem.
Maar eigenlijk snap ik er nog geen reet van