Ik wil een lamp laten schakelen samen met rolluik. Als rolluik open : licht aan.
De lamp is 220V.
Het rolluik is 24V DC, en heeft een potentiaalvrij relais - max 30V DC.
Ik zou de shelly willen voeden met de transfo van het rolluik, en de relais-uitgang van het rolluik willen gebruiken om de shelly te laten schakelen tussen aan/uit.
Dan moet enkel de fasedraad van de lamp aangesloten worden (In en uit)
Ik zie niet hoe ik dit juist moet aansluiten op de shelly.
:strip_exif()/f/image/cIwlVoI5dh9wDVhV6dh4N1Hy.jpg?f=fotoalbum_large)
links lamp in en uit?
rechts de voeding DC24V + en -
de middelste twee naar het relais van rolluik?
Tweede vraag : ik zou de shelly willen laten schakelen met twee relais-uitgangen (uitgaand relais van rolluik en relais van afstandsbediening die het rolluik aanstuurt) Omdat de lamp dan ook vie de afstandsbediening kan aangestuurd worden los van het rolluik. Kunnen de twee relais als een wisselschakeling bedraad worden?
De lamp is 220V.
Het rolluik is 24V DC, en heeft een potentiaalvrij relais - max 30V DC.
Ik zou de shelly willen voeden met de transfo van het rolluik, en de relais-uitgang van het rolluik willen gebruiken om de shelly te laten schakelen tussen aan/uit.
Dan moet enkel de fasedraad van de lamp aangesloten worden (In en uit)
Ik zie niet hoe ik dit juist moet aansluiten op de shelly.
:strip_exif()/f/image/cIwlVoI5dh9wDVhV6dh4N1Hy.jpg?f=fotoalbum_large)
links lamp in en uit?
rechts de voeding DC24V + en -
de middelste twee naar het relais van rolluik?
Tweede vraag : ik zou de shelly willen laten schakelen met twee relais-uitgangen (uitgaand relais van rolluik en relais van afstandsbediening die het rolluik aanstuurt) Omdat de lamp dan ook vie de afstandsbediening kan aangestuurd worden los van het rolluik. Kunnen de twee relais als een wisselschakeling bedraad worden?