Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Dankjewel! Dat kan natuurlijk, goed idee. Ik heb nog een extra foto geüpload in de gallery op p2, waarbij er binnenkant van de earcup er het meeste opstaat van de foto's die ik nu heb gemaakt. Misschien helpt dat al.
Wat ik mis in de review is iets over bellen/videoconference met Bluetooth LE Audio en de nieuwe LC3 codec.
Ik heb nu een XM5 en als ik schakel van muziek luisteren (eenweg audio A2DP profile AAC codec) naar bellen (tweeweg audio HSP profile en crappy codec) is het verschil in geluidskwaliteit zeer merkbaar.
Wat ik dan vaak doe is de input switchen naar de microfoon van m'n Macbook en de XM5 alleen als output gebruiken, maar echt handig is dat niet. De XM6 zou dat moeten oplossen.
Ik heb nu een XM5 en als ik schakel van muziek luisteren (eenweg audio A2DP profile AAC codec) naar bellen (tweeweg audio HSP profile en crappy codec) is het verschil in geluidskwaliteit zeer merkbaar.
Wat ik dan vaak doe is de input switchen naar de microfoon van m'n Macbook en de XM5 alleen als output gebruiken, maar echt handig is dat niet. De XM6 zou dat moeten oplossen.
@deepvreezo
In het hele artikel wordt inconsequent omgegaan met 'Hoofdtelefoon' of 'Koptelefoon'. Misschien handig om alles om te smurfen naar 'Hoofdtelefoon' (zoals het als categorie heet).
In het hele artikel wordt inconsequent omgegaan met 'Hoofdtelefoon' of 'Koptelefoon'. Misschien handig om alles om te smurfen naar 'Hoofdtelefoon' (zoals het als categorie heet).
Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit...
Wij brengen graag wat woordvariatie aan in onze artikelen, dus het is een bewuste keuze om synoniemen af te wisselen