Sony WH-1000XM6 - Iets beter, veel duurder

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Artikel: review: Sony WH-1000XM6 - Iets beter, veel duurder
Auteur: @deepvreezo

Mooi artikel met fraaie foto's maar weet je wat ik nou nog mis? Een goede foto van de oorcups van de koptelefoon. Met name omdat de vorm van de binnenkant is best wel belangrijk is als je grote oren hebt, wat ik dus heb :+

Is dat wellicht iets dat bij toekomstige koptelefoon reviews kan worden meegenomen?

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:45

deepvreezo

Redacteur
Dankjewel! Dat kan natuurlijk, goed idee. Ik heb nog een extra foto geüpload in de gallery op p2, waarbij er binnenkant van de earcup er het meeste opstaat van de foto's die ik nu heb gemaakt. Misschien helpt dat al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 19:22

GraasGast

Analogue Heaven

Wat ik mis in de review is iets over bellen/videoconference met Bluetooth LE Audio en de nieuwe LC3 codec.

Ik heb nu een XM5 en als ik schakel van muziek luisteren (eenweg audio A2DP profile AAC codec) naar bellen (tweeweg audio HSP profile en crappy codec) is het verschil in geluidskwaliteit zeer merkbaar.

Wat ik dan vaak doe is de input switchen naar de microfoon van m'n Macbook en de XM5 alleen als output gebruiken, maar echt handig is dat niet. De XM6 zou dat moeten oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lenwar
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 22:13

lenwar

ni

@deepvreezo
In het hele artikel wordt inconsequent omgegaan met 'Hoofdtelefoon' of 'Koptelefoon'. Misschien handig om alles om te smurfen naar 'Hoofdtelefoon' (zoals het als categorie heet). :)

Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Wij brengen graag wat woordvariatie aan in onze artikelen, dus het is een bewuste keuze om synoniemen af te wisselen :)