'Industriele PC' zoeken in de pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iWishmaster
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-06 19:50
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een PC die op een minder vriendelijke locatie gebruikt kan worden. De eisen:
  • All-in-one
  • Touchscreen
  • Fanless, stof/water dicht
  • Wall-mount mogelijkheid
  • 2x usb en ethernet
  • Scherm 21-35 inch ongeveer
Ik kan in de pricewatch niet filteren op Wall-mount en ip-certificering, maar ook als ik de overige eisen invoer en door de resultaten heen ga, vind ik weinig in de 'robuuste' hoek. Via google kom ik wel eea tegen, maar ik had juist gehoopt niet tientallen leveranciers af te hoeven struinen. Misschien ben ik verwend met de pricewatch...

Qua hardware zeer lage eisen, als het maar Windows 11 draait en benaderbaar is met remote desktop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:21
Wat je zoekt lijkt op een panel PC voor inbouw in machines.
Die zal je niet vinden in de PriceWatch.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:29
Je kunt wat je zoekt gewoon aan een leverancier vragen, dan regelen ze dat voor je. Zulke spullen zijn toch al prijzig en komen standaard barebones. Dus zonder ram, disk en os.

Een leverancier kan er vaak windows iot bij doen, die is 10 jaar goed (geen feature upates!). Dat kan je zelf niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iWishmaster
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-06 19:50
JukeboxBill schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 18:19:
Wat je zoekt lijkt op een panel PC voor inbouw in machines.
Die zal je niet vinden in de PriceWatch.
Daar lijkt het op inderdaad, deze komt in een fabriekshal te hangen, met een pakket erop voor de monitoring en aansturing van machines. Echter zijn de requirements hier echt behoorlijk laag en voor het MKB-segment, dus een 'consumer+' oplossing is te overwegen. Zijn ontzettend veel leverancies van, echter mis ik de mogelijkheid om deze te vergelijken.

Maar ik vermoed dat het toch gewoon ouderwets een kleine berg facturen opvragen wordt dan.