Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:45
Beste,

Mijn gsm staat 99% van de tijd op niet storen, met uitzondering van 4 contacten en 4 apps.

Nest
Home
Ring
Telefoon

Echter maakt geen enkele van deze 4 apps geluid.

Nest/home is voor de videodeurbel. Altijd handig dat die toch even geluid zou maken...

Ring, ook hier niets, zelfs als het alarm afgaat.

Ik weet gewoon niet hoe ik dit werkende moet krijgen. Vroeger met de oudere android versies werkte dit altijd.

Mijn gsm is een oneplus 12 met de nieuwste android versie.

Als ik kijk bij de instellingen van bv nest.
Staat er dit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/joLw5lQd2XkNQ3jA24Kukq7GI4k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ivdCGfRaDuVfvdisOYzPPDwS.jpg?f=fotoalbum_large

Mij lijkt dit toch correct te zijn om mij een geluids melding te geven en niet alleen maar een tekstberichten als ik gsm ontgrendel.

Mvg.

[ Voor 8% gewijzigd door c4coupe op 15-05-2025 17:00 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:42
Misschien helpt dit:
In de instellingen naar Apps en Meldingen gaan
Daar Speciale app-toegang selecteren
Dan Toegang tot 'Niet storen' selecteren.
En daar controleren of jouw geselecteerde apps daadwerkelijk goed staan dat ze bij niet storen in mogen breken.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Net die functie ontbreekt hier.

Als ik bij instelling zoek op die naam, krijg ik ook 0 hits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Even voor de zekerheid, het zal vast wel zo zijn, maar als 'Niet storen' uit staat geven de genoemde apps wel geluidsmeldingen?

Kun je de instellingen van je 'Niet storen' functie misschien delen/noteren?

Bij mij is het zo (maar ik heb een Samsung) dat ik in de niet-storen settings bepaalde apps nog kan uitsluiten (komt een beetje in de buurt van @Yaksa zijn vraag, maar zit dan net op een andere plek). Dit naast het toestaan van bijv. oproepen van favorieren contacten, herhaalde oproepen, etc.

Ik zie dat bij jou die optie via de app-instellingen zelf te vinden is ("Toestaan in Niet storen"), maar mogelijk kun je ze via die route nog uitsluiten.

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-wV_82eFXWo_DrmQk7Kkar3oSGQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bqnPbTbPpe3XC5n9N6Xap3Qb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gXf0TZ-Sool_6hPiUdb_BcQfjZU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kXqs6BKs4RyOLX1eKFLI5k1X.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
Hoe hard staat het geluid van de telefoon? Staat geluid uit dan hoor je alsnog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Het geluid staat halfweg. Maar hard of minder doet niets. Tis heel bizar. Mijn horloge, een amazfit balance, meld me wel netjes alles wat ik vraag.
Pagina: 1