Kia EV3 dashcam plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusthuis
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-09 18:39
Beste Allen ,Ik rij  nu al enige maanden met een KIA EV3,en tot op heden :een prima auto.Nu hadt ik in men vorige auto een dashcam vooraan naast mijn  achteruitrij spiegel,waarvan ik de voedingskabel probleemloos heb kunnen verbergen en aansluiten Nu is men vraag hoe ik op een deftige manier een voor camera te hoogte van de achterruit rij spiegel kan fixeren,en op een onzichtbare manier de voedingskabel kan fixeren en aansluiten.Er bestaan usb c of 12 voedingsaansluitingen DankLuc

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 10:53
Deze is speciaal voor KIA EV's maar wel zonder GPS helaas.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 17:58

The Wizard

Moderator Mobile
rusthuis schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 15:51:
Beste Allen ,Ik rij  nu al enige maanden met een KIA EV3,en tot op heden :een prima auto.Nu hadt ik in men vorige auto een dashcam vooraan naast mijn  achteruitrij spiegel,waarvan ik de voedingskabel probleemloos heb kunnen verbergen en aansluiten Nu is men vraag hoe ik op een deftige manier een voor camera te hoogte van de achterruit rij spiegel kan fixeren,en op een onzichtbare manier de voedingskabel kan fixeren en aansluiten.Er bestaan usb c of 12 voedingsaansluitingen DankLuc
Voor de EV6 zijn er adaptertjes verkrijgbaar waarmee je de stroomaansluiting van de zelf dimmende spiegel kan gebruiken. Geen idee of deze ook bruikbaar is voor de EV3. Kijk eens in het EV6 topic.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)