Hoihoi, heel fijn dat je de tijd neemt om mij te helpen en mee te kijken!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een nieuwe gaming-pc die op mooie kwaliteit en met ray-tracing 144 FPS haalt op de zwaardere games, zoals ark, gta en starfield, en in de toekomst nog even meekan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een bedrag van 2000-2500 in mijn hoofd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat echt alleen over de desktop. De rest heb ik al en kan nog lang mee. Ik kan evt mijn Samsung pro 2TB SSD meenemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben van plan om helemaal vanaf 0 te beginnen, en zelf de hele desktop in elkaar te knutselen. Ik heb hieronder een tabel met wat ik in gedachten had. Naast de tabel die hieronder staat kan ik als het uiteindelijk nodig is nog een keer dezelfde ram kopen als uitbereiding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben een echte intel-fanboy, dus dat is wel een pre.
Ik heb inspiratie opgedaan van deze link:
https://de.pcpartpicker.com/b/ppcTwP
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Daarnaast wil ik graag dat het zo stil als mogelijk is, en goed gekoeld blijft.
Op het moederbord wil ik genoeg usb-aansluitingen hebben voor al mijn aansluitingen. BlueTooth is luxe, wifi is niet nodig.
Wel zou sp-dif handig zijn om mijn SONOS Ray aan te kunnen sluiten.
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee, misschien als ik het heb uitgezocht hoe het werkt. Is het echt de moeite waard om hier rekening mee te houden?
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie naar mijn bij elkaar geklikte hardware kijken of dit op elkaar aan te sluiten is, en allemaal past in de case.
Zie ik in deze lijst iets over het hoofd of hebben jullie adviezen over wat ik evt beter kan omruilen of aan kan passen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een nieuwe gaming-pc die op mooie kwaliteit en met ray-tracing 144 FPS haalt op de zwaardere games, zoals ark, gta en starfield, en in de toekomst nog even meekan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een bedrag van 2000-2500 in mijn hoofd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat echt alleen over de desktop. De rest heb ik al en kan nog lang mee. Ik kan evt mijn Samsung pro 2TB SSD meenemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben van plan om helemaal vanaf 0 te beginnen, en zelf de hele desktop in elkaar te knutselen. Ik heb hieronder een tabel met wat ik in gedachten had. Naast de tabel die hieronder staat kan ik als het uiteindelijk nodig is nog een keer dezelfde ram kopen als uitbereiding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben een echte intel-fanboy, dus dat is wel een pre.
Ik heb inspiratie opgedaan van deze link:
https://de.pcpartpicker.com/b/ppcTwP
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Daarnaast wil ik graag dat het zo stil als mogelijk is, en goed gekoeld blijft.
Op het moederbord wil ik genoeg usb-aansluitingen hebben voor al mijn aansluitingen. BlueTooth is luxe, wifi is niet nodig.
Wel zou sp-dif handig zijn om mijn SONOS Ray aan te kunnen sluiten.
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee, misschien als ik het heb uitgezocht hoe het werkt. Is het echt de moeite waard om hier rekening mee te houden?
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie naar mijn bij elkaar geklikte hardware kijken of dit op elkaar aan te sluiten is, en allemaal past in de case.
Zie ik in deze lijst iets over het hoofd of hebben jullie adviezen over wat ik evt beter kan omruilen of aan kan passen?
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i7-14700KF Boxed | € 326,99 | € 326,99 |
1 | Moederborden | Gigabyte Z790 AORUS ELITE AX | € 234,99 | € 234,99 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 5070 WINDFORCE SFF 12G | € 609,90 | € 609,90 |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Charcoal Black | € 146,17 | € 146,17 |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken Elite 240 RGB (2024) Zwart | € 239,90 | € 239,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH64GX5M2B5200Z40K | € 175,81 | € 175,81 |
1 | Voedingen | Corsair RM750e V2 | € 114,90 | € 114,90 |
1 | SSD's | Samsung 990 EVO Plus 2TB | € 128,33 | € 128,33 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.976,99 |