Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-06 19:10
Ik ben een beetje in de wereld van de budget tablets gedoken, en zie dat er veel verschillende merken zijn, maar dit zijn ook vaak sub-merken van onder andere Xiaomi.

Ik ben een vrij basic gebruiker, in de zin van krantje lezen. pdf boeken lezen, social media en een simpel spelletje.

Als ik voor +/- 200 euro een leuk apparaat kan kopen dan is dat m'n plan. mocht dat echt niks zijn, dan is het ook prima om er +/- 300 euro voor uit te geven. Het zal zeker geen top model zijn voor een veelvoud van die prijs.

De Poco Pad is één van de tablets die met wel geschikt lijkt.
https://nl.aliexpress.com/item/1005008679833035.html

Overigens kwam ik nog een andere tegen, de pad 7 (pro), wat ook een mooi apparaat is. Iemand ervaring met de tablet uit onderstaande link? gezien de prijs voor een pad 7 pro met maximale geheugen/opslag, te goedkoop. valt er wat van te verwachten, of gewoon links laten liggen?

https://nl.aliexpress.com...05ZjgLEAQYASABEgIDE_D_BwE

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:28

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Voor mijn zoon eind vorig jaar de Lenovo tab M11 gekocht. Doet exact wat jij wilt en zit ook binnen budget. Wel iets lagere specs maar dat ga je qua gebruik niet echt voelen verwacht ik.

EN qua opslag: uitbreidbaar, dus prop er een sd kaartje in en klaar ben je :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:56
Wat @The Eagle ook al schrijft. De Lenovo M11 is volgens mij geschikt. Ik heb hem zelf ook, sinds september 2024. Ik had eerder een andere, de M10 als ik mij niet vergis, maar die was eigenlijk al buiten support. Daarom terug gestuurd en de M11 besteld. Support is tot 2027 of 2028 als ik mij niet vergis. Ik heb de wifi variant. Vandaag de upgrade naar android 15 geinstalleerd. Hij werd geleverde met android 13. Ik speel geen spelletjes en ik vind het een fijne tablet. Ik heb de 4GB ram variant, er is ook een 8GB versie.
Lenovo.com heeft mooie bundels. De hoes (folio) heb ik ook.

[ Voor 13% gewijzigd door W1ck1e op 14-05-2025 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06:04
Ikzelf heb de Redmi Pad Pro, gekregen bij een Xiaomi telefoon. Ik wilde het even aankijken maar echt een prima tablet voor die prijs. Wellicht ook het overwegen waard.

Overigens is de Xiaomi 7 pro natuurlijk de beste uit hetgeen wat hier genoemd wordt. Maar gezien de prijzen in je link, zowel originele prijs als de korting, is dit een gevalletje "als iets te mooi om waar te zijn lijkt, is het ook te mooi om waar te zijn" in mijn ogen. Ik zou het niet aandurven.

[ Voor 47% gewijzigd door soskes op 15-05-2025 06:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
Bedankt voor jullie reacties. De Lenovo M11 ziet er inderdaad als een geschikte kandidaat uit.
De Xiaomi 7 Pro, voor de prijs in de link, kan inderdaad niet kloppen, die wil ik zeker niet zomaar kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:56
Piet400 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 20:40:
Bedankt voor jullie reacties. De Lenovo M11 ziet er inderdaad als een geschikte kandidaat uit.
De Xiaomi 7 Pro, voor de prijs in de link, kan inderdaad niet kloppen, die wil ik zeker niet zomaar kopen.
2 weken verder, wat is het geworden ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet400
W1ck1e schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 15:03:
[...]

2 weken verder, wat is het geworden ?
Het is een Xiaomi Pad 7 geworden.
Pagina: 1