Toon posts:

welke router

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Welke router zo ik nu het best kunnen nemen?

ik zat zelf te denken aan us robotic want daar zat ook een printserver in etc, maar ik heb zelf geen ervaringen met die dingen dus :P

Verwijderd

Zelf gebruik ik naar volle tevredenheid een Zyxel Prestige 314.

http://www.zyxel.com/product/dslcablesharing/p314.htm

Nog nooit problemen mee gehad, webbased interface en het ding werkte in slechts 2 minuten :)

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

WouterG

Dit is geen ondertitel

Same to Netgear RP114 (http://www.netgear.com/product_view.asp?xrp=4&yrp=12&zrp=93)
Deze heeft als bijkomend voordeel dat hij extreem klein is.

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 13:27
Yep, de Netgear RP 114 heb ik ook. Werkt perfect. :)

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

redhat linux :)

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:33
Dit is een interessante draad daarover:

[topic=185140/1/25]

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
ZyXEL Prestige 314 (zelfde als Netgear RT314)... perfect apparaatje : supersnel (WAN-LAN, LAN-LAN), betrouwbaar (heb nu een uptime van 1124:10:31) en niet erg duur. Als je de Netgear koopt heb je 'm in een metalen kastje. Ik ben er (na tijden een PC gebruikt te hebben) zeer tevreden over...

Concrete Loop Watercooling

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-08 13:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
moved

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 22:19 schreef tom111 het volgende:
Welke router zo ik nu het best kunnen nemen?

ik zat zelf te denken aan us robotic want daar zat ook een printserver in etc, maar ik heb zelf geen ervaringen met die dingen dus :P
Ik heb de USR8000 en deze werkt naar volle tevredenheid en de printserver is een uitkomst 8-)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Om ervaringen uit te wisselen over de verschillenden merken en/of typen routers liep al een interessant topic hier:

[topic=185140]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.