[F1] Waar moet ideale live-screen locatie aan voldoen?

Pagina: 1
Acties:
  • 375 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longhorn Utr
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 14-05 15:26
Wij gaan in onze (nieuwe) zaak in Utrecht dit weekend starten met het uitzenden van de F1 races! Super leuk natuurlijk!

Maar wij zijn geen 'sportsbar' ... wel een Amerikaans georiënteerd BBQ restaurant, dus lekker onder het genot van heel mooi slow-coocked meat en een koel drankje naar de race kijken. Dat dan weer wel!

Onze vraag is wat de echte F1 liefhebber en fan belangrijk vindt om -niet thuis- maar in een horecazaak te gaan kijken?
Jullie feedback is van grote waarde, kijken of we de ideale plek voor F1, drinks & bites kunnen maken :*) alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Begin eens met een stel zitbanken, voldoende en vriendelijk personeel dat je niet voor je snot loopt maar snel weg is en een time to order van max 10 min voor een bruine fruitschaal. Oftewel: horeca zoals ie eigenlijk hoort, maar tegenwoordig nergens meer te leveren lijkt door personeelstekost, slceht opgeleide mensen en lage lonen ;)

Of het nou F1 of een andere sport is maakt niet uit - als je buitenshuis naar een wedstrijd gaat kijken wil je snel je hapje of drankje en weer verder focussen. En niemand die voor je snot loopt ;)

Verder: ik neem aan dat je je licenties / rechten / BUMA shizzle geregeld hebt om uberhaupt publiek te mogen vertonen? ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MacIsCool
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:13
Dus op het laatste moment maak je een account aan op een tech site, om te informeren wat je potentiele klanten willen, en je begint over 3 dagen...
If you fail to prepare, you prepare to fail...

Runs everything...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Quadro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:24
Hoi OP!

Kijk hier eventjes :)

https://www.khn.nl/leden-...akelijk-tv-gebruik-videma

Tarieven voor F1 (dat gaat schijnbaar via Viaplay)

https://www.khn.nl/leden-...tie-voor-zakelijk-gebruik

Ontopic: Ik zou graag GOEIE audio hebben. Ergens in de hoek een speaker die net niet lekker werkt; of een speaker uit de TV zou ik persoonlijk zeer op afknappen.

[ Voor 23% gewijzigd door _Quadro op 14-05-2025 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Wat ik als F1-liefhebber belangrijk vind wanneer ik ergens uit eten ga in een gelegenheid die geen sportbar is, is geen F1 en/of spoilers. Ik kijk de race later wel terug, zodat ik gewoon de aandacht bij het gezelschap kan hebben tijdens het genieten van een heerlijk stukje vlees ;)

No flame intended, maar ik zou zeggen: Schoemaker, blijf bij je leest.

[ Voor 29% gewijzigd door naitsoezn op 14-05-2025 16:01 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Typisch Tweakers. Vier reacties waarvan drie citroenzure. Wat een hartelijk welkom weer…

Liever meerdere iets kleinere schermen met verschillende optimale kijkhoeken dan een groot scherm.

Bestellen via een app met buzzer om op te halen is prima. Ook heel gebruikelijk in sports bars.

Draai de bas een beetje terug, dan kan ie wat harder voor het commentaar zonder dat je de tent uit boemelt.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:33
Duidelijk splitsing voor de mensen die komen voor F1 en die komen voor eten/kletsen. Anders ga je elkaar behoorlijk in de weg zitten. Ook qua geluid! Schreeuwende fans die gasten laten schrikken. Pratende gasten die commentaar in de weg zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

MacIsCool schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 15:57:
Dus op het laatste moment maak je een account aan op een tech site, om te informeren wat je potentiele klanten willen, en je begint over 3 dagen...
If you fail to prepare, you prepare to fail...
Heel veel korter door de bocht kun je niet gaan vrees ik. Je hebt geen enkel idee of er onderzoek gedaan is, waar dat heeft plaatsgevonden of wat de resultaten waren.

Ook heb je geen enkel idee hoe de opzet er precies uit ziet. Klein beginnen, met een soort pilot, en tegelijkertijd doorontwikkelen? Allemaal prima mogelijk.

Misschien een goed idee om eerst eens positief te zijn in plaats van negatief. Stel eens een vraag uit interesse zonder meteen gedachteloos te veroordelen.

Dit soort kolderposts zijn voor mij een reden om hier heel veel minder aanwezig te zijn dan vroeger. Het zuur druipt van de elitaire toon af. Bah.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:44

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Gathering of Tweakers is een discussieforum, geen plek om gratis je marktonderzoek vragen te dumpen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.