Ik heb hier 4 Windows 11 machines staan.
De afgelopen maanden hebben 3 ervan reeds de update naar 24H2 ontvangen.
Nu las ik dat er veel problemen waren met de 24H2 update.
Zoals problemen bij dual-boot met Linux, problemen met Ubisoft games etc etc.
Op geen van de 3 machines heb ik problemen ervaren.
De 4e machine, echter, is een dual-boot machine met Ubuntu en op de Windows staan Ubisoft games geinstalleerd
De updates staan wel aan en er komen nog steeds updates binnen, maar nog niet naar 24H2.
Daarnaast had ik het idee dat de meeste problemen omtrent 24H2 verholpen zijn en deze reeds GA is voor iedereen.
De huidige 23H2 gaat eind van dit jaar EOL en ik heb liever wel de update voor dat dat gebeurd.
Weet iemand wellicht of nog iets speelt bij Microsoft?
Als het na de zomer maanden (september) nog steeds niet is gebeurd, ga ik wel kijken naar een geforceerde upgrade.
De afgelopen maanden hebben 3 ervan reeds de update naar 24H2 ontvangen.
Nu las ik dat er veel problemen waren met de 24H2 update.
Zoals problemen bij dual-boot met Linux, problemen met Ubisoft games etc etc.
Op geen van de 3 machines heb ik problemen ervaren.
De 4e machine, echter, is een dual-boot machine met Ubuntu en op de Windows staan Ubisoft games geinstalleerd
De updates staan wel aan en er komen nog steeds updates binnen, maar nog niet naar 24H2.
Daarnaast had ik het idee dat de meeste problemen omtrent 24H2 verholpen zijn en deze reeds GA is voor iedereen.
De huidige 23H2 gaat eind van dit jaar EOL en ik heb liever wel de update voor dat dat gebeurd.
Weet iemand wellicht of nog iets speelt bij Microsoft?
Als het na de zomer maanden (september) nog steeds niet is gebeurd, ga ik wel kijken naar een geforceerde upgrade.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD