Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een goede TV.
Wat is je budget?
€2000 a €2500.-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Films te kijken. En te gamen. Verder vind ik
Het belangrijk om mijn Sonos optimaal te laten draaien.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Sony Bravia 7 QLED K-65XR70
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Aangezien ik een Samsung heb die voor de 2e maal
Snel kapot ging. Opzoek naar wat anders. Ik weet ook niet precies maar heb het idee dat de Bravia 7 Q-Led het beste bij me past. Al twijfel ik
Ergens nog of ik een O-Led of Q-Led wil.
Goedenavond.
Ik ben opzoek naar een nieuwe tv. Mijn huidige is (al) kapot. De Samsung 65Q800T (8K) Ik ben opzoek naar een nieuwe dus. Alleen weet ik niet of mijn hart nog bij Samsung ligt. Aangezien dit mijn 2e Samsung is die binnen 5 jaar het lootje legt. Ook twijfel ik enorm over toch nog een 8K Televisie. Normaal zeg ik van ik moet erop vooruit gaan. Alleen steeds meer mensen zeggen me. 8K heb je nog niets aan. Ik moet zeggen ik ben wel enorme Film Freak en daarbij speel ik regelmatig op mijn PS5 Pro. Ook gebruik ik compleet rondom Sonos. Kan iemand me tips geven of zeggen waar ik goed aan ga doen. Mijn budget ligt een beetje tussen de €2000.- a €2500.- ik hoor graag wat jullie mening is en advies in deze. Bedankt alvast!
Ik zoek een?
Een goede TV.
Wat is je budget?
€2000 a €2500.-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Films te kijken. En te gamen. Verder vind ik
Het belangrijk om mijn Sonos optimaal te laten draaien.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Sony Bravia 7 QLED K-65XR70
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Aangezien ik een Samsung heb die voor de 2e maal
Snel kapot ging. Opzoek naar wat anders. Ik weet ook niet precies maar heb het idee dat de Bravia 7 Q-Led het beste bij me past. Al twijfel ik
Ergens nog of ik een O-Led of Q-Led wil.
Goedenavond.
Ik ben opzoek naar een nieuwe tv. Mijn huidige is (al) kapot. De Samsung 65Q800T (8K) Ik ben opzoek naar een nieuwe dus. Alleen weet ik niet of mijn hart nog bij Samsung ligt. Aangezien dit mijn 2e Samsung is die binnen 5 jaar het lootje legt. Ook twijfel ik enorm over toch nog een 8K Televisie. Normaal zeg ik van ik moet erop vooruit gaan. Alleen steeds meer mensen zeggen me. 8K heb je nog niets aan. Ik moet zeggen ik ben wel enorme Film Freak en daarbij speel ik regelmatig op mijn PS5 Pro. Ook gebruik ik compleet rondom Sonos. Kan iemand me tips geven of zeggen waar ik goed aan ga doen. Mijn budget ligt een beetje tussen de €2000.- a €2500.- ik hoor graag wat jullie mening is en advies in deze. Bedankt alvast!
[ Voor 44% gewijzigd door (JVR1988) op 14-05-2025 09:06 ]