Ik heb 6 weken geleden een occasion gekocht bij een grote dealer keten. Tijdens de proefrit viel me al op dat het onderhoudsboekje leeg was. Dit heb ik na de proefrit aangegeven en hier werd een beetje lacherig op gereageerd dat registratie van onderhoud, vooral bij leaseauto's zoals mijn occasion was geweest, allemaal digitaal gebeurd. Mij werd de belofte gedaan dat deze onderhoudshistorie sowieso in orde zou zijn aangezien het een auto was die direct uit de lease kwam, en dat deze onderhoudshistorie opgevraagd zou worden bij de leasemaatschappij en mij toegezonden zou worden. Auto met die belofte gekocht. Nu 6 weken en een belletje en 2 mailtjes verder nog steeds niets. Vandaag kreeg ik een mailtje van de leasemaatschappij richting de garage doorgestuurd: "Deze (onderhoudshistorie) heb ik niet ter beschikking bewaard. Onderhoud zit niet in onze leaseauto vloot en verzorgen we intern. En dus niet een factuur beschikbaar".
Ik vind dit toch wel een erg kwalijke gang van zaken. Het gaat ook om een redelijke nieuwe Suzuki Swace (3.5 jaar oud) waar ik 21k voor betaald heb.
Voordat ik reageer graag jullie input hoe hierop te reageren.
Ik vind dit toch wel een erg kwalijke gang van zaken. Het gaat ook om een redelijke nieuwe Suzuki Swace (3.5 jaar oud) waar ik 21k voor betaald heb.
Voordat ik reageer graag jullie input hoe hierop te reageren.