Een tijdje geleden brak het scharnier van mijn draaikiepraam af, aangezien de rest van het kunststof kozijn nog in goede staat is, wil ik dit specifieke scharnier vervangen.
Hulpvraag:
Welk onderdeel heb ik nodig om mijn raam weer goed in het kozijn te kunnen hangen?
Bijgaand onderdeel lijkt te zijn gelabeld als G16241. Het betreft dus de pin / scharnier die het raam in het kozijn houdt tijdens het opendraaien aan de onderzijde. Rest van het kozijn kan voorlopig nog 'prima' mee
:strip_exif()/f/image/Ay0ojJKnQHYq0J0459A6uhrM.jpg?f=fotoalbum_large)
Het betreft een Gretsch-Unitas kunststof kozijn met draaikiep raam.
Wat heb ik inmiddels gedaan:
Enkele kozijn reparateurs benaderd om te helpen identificeren, maar die helpen geen consumenten met vragen..
Fabrikant gemaild (geen response tot op heden)
Lokale kozijnboeren gevraagd om hulp, maar geen concrete antwoorden, alleen opmerkingen om alles te vervangen
Enkele extra foto's
Hulpvraag:
Welk onderdeel heb ik nodig om mijn raam weer goed in het kozijn te kunnen hangen?
Bijgaand onderdeel lijkt te zijn gelabeld als G16241. Het betreft dus de pin / scharnier die het raam in het kozijn houdt tijdens het opendraaien aan de onderzijde. Rest van het kozijn kan voorlopig nog 'prima' mee
:strip_exif()/f/image/Ay0ojJKnQHYq0J0459A6uhrM.jpg?f=fotoalbum_large)
Het betreft een Gretsch-Unitas kunststof kozijn met draaikiep raam.
Wat heb ik inmiddels gedaan:
Enkele kozijn reparateurs benaderd om te helpen identificeren, maar die helpen geen consumenten met vragen..
Fabrikant gemaild (geen response tot op heden)
Lokale kozijnboeren gevraagd om hulp, maar geen concrete antwoorden, alleen opmerkingen om alles te vervangen
Enkele extra foto's
![]() | ![]() |