Ik heb in de keuken een hoge kast en tussen de hoge kast en een muur zit ongeveer 30 centimeter ruimte. In deze ruimte wil ik een schappenkast maken van MDF. Enige lastige is dat er twee radiatorleidingen lopen vanuit de grond naar het plafond (recht omhoog). Zie hieronder een schets:
:strip_exif()/f/image/TI3RKvvmZ1xHpyO7pup6nBTQ.png?f=user_large)
De zwarte cirkels zijn de radiatorleidingen.
:strip_exif()/f/image/rC8hWYKpprAg86swfTQosiic.png?f=user_large)
Mijn eerste idee was om in de schappen een inkeping te maken zodat de leidingen er doorheen kunnen. Ze blijven dan zichtbaar maar je hebt wel de maximale breedte van het schapje. Dit is mijn eerste keer meubelmaken dus ik ben benieuwd of er nog andere nette oplossingen zijn waarbij ik om de leidingen heen kan werken.
Het verplaatsen of weghalen van de leidingen is niet een optie die ik wil overwegen, was achteraf beter geweest maar toendertijd wisten we nog niet wat we met de keuken wilde doen.
:strip_exif()/f/image/TI3RKvvmZ1xHpyO7pup6nBTQ.png?f=user_large)
De zwarte cirkels zijn de radiatorleidingen.
:strip_exif()/f/image/rC8hWYKpprAg86swfTQosiic.png?f=user_large)
Mijn eerste idee was om in de schappen een inkeping te maken zodat de leidingen er doorheen kunnen. Ze blijven dan zichtbaar maar je hebt wel de maximale breedte van het schapje. Dit is mijn eerste keer meubelmaken dus ik ben benieuwd of er nog andere nette oplossingen zijn waarbij ik om de leidingen heen kan werken.
Het verplaatsen of weghalen van de leidingen is niet een optie die ik wil overwegen, was achteraf beter geweest maar toendertijd wisten we nog niet wat we met de keuken wilde doen.
All I had to do was follow the damn train.