Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farsi
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19-08 11:29
Ben op zoek naar een nieuwe monitor voor pc & console gaming + eventueel als mijn vrouw visite heeft tv kijken.
Heb nu een Samsung 27 inch beeldscherm.
Zit twijfelen als ik naar een grote beeldscherm of dat ik bij 27 inch blijf.

Mijn budget is rondt de € 450.

Heeft iemand hier tips?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:50
Wat heb je zelf al gevonden?
Op de Pricewatch hiero kun je al je wensen selecteren en dan komt er vanzelf een lijstje uitrollen waarmee je verder kunt.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc_freak1
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16:37
we missen hier heel veel context. wat voor aansluitingen verwacht je(displayport? hdmi? hoeveel?). wat voor GPU heb je in je pc(amd of nvidia voor freesync e.d.), speelt kleurbeleving(HDR) of vloeiend beeld(refresh rate) een rol?
stel een lijstje op van die eisen/wensen en ga de vinkjes in de pricewatch eens af. dan kom je denk ik al een heel eind.

Als je het niet probeert, kun je het sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farsi
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19-08 11:29
pc_freak1 schreef op maandag 12 mei 2025 @ 16:41:
we missen hier heel veel context. wat voor aansluitingen verwacht je(displayport? hdmi? hoeveel?). wat voor GPU heb je in je pc(amd of nvidia voor freesync e.d.), speelt kleurbeleving(HDR) of vloeiend beeld(refresh rate) een rol?
stel een lijstje op van die eisen/wensen en ga de vinkjes in de pricewatch eens af. dan kom je denk ik al een heel eind.
Het lijkt al in de text te lezen dat er wel 2 HMDI aansluiting aan zitten en anders doe ik HDMI switch tussen.

Nope dat speelt bij mij geen rol zolang ik lekker kan game en & film kijken.