Toon posts:

(oude) athlon's en spelletjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al 1.5 jaar een athlon en laatst heb ik een upgrade gedaan naar 800 mhz (classic nog). Maar nu heb ik veel last van vastlopers als ik spelletjes speel. En andere zware programma's zoals 3dmark2001.

Vroeger hoorde je wel dat de eerste athon's nog wat "beginner" probleempjes hadden. Zoals vastlopers.
Maar ik krijg er nu wel erg veel last van. En ik ga deze computer ook naar de winkel terug brengen en tegen ze zeggen of ze er wat aan kunnen (dat ze er wat aan moeten) doen.

Nu wil een vriend van mij een nieuwe computer kopen en hij wil ook veel spelletjes spelen. Hij heeft nu nog PII. Is het nog steeds zo dat (ook bij de newe) athlon's nog steeds niet helemaal goed lopen met spelletjes?
Ik heb wel een paar mensen gesproken die dat zeggen maar anderen zeggen ook weer dat dat onzin is.

Graag jullie mening.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:50
onzin, je moet gewoon weten wat je wel en niet moet installeren qua chipsetdrivers.

Misschien is je koeling niet goed genoeg?
Hoe warm wordt ie?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
over die temperatuur dat is het probleem met mijn cpu ik kan het niet meten. Alle progjes die ik probeer geven niets aan. Kan het niet gewoon zijn dat ik geen temperatuur sensor heb?

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:48
Je hebt niet toevallig AGP2x/4x aan staan?
Zet AGP op 1x en Sideband Addresssing uit.

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 10:37

DaRoot

Some say...

Is je voeding krachtig genoeg? met een 235 Watt kun je al te kort komen. Beter is een 250 Watt of een 300 Watt..

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
als je een amd chipset hebt kan het helpen als je de amd agp driver juist niet installeert.

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Probeer anders de VIA 4in1 is. Wil nog wel eens helpen

Divide and conquer.

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Ligt zeker niet aan je Athlon, ik heb jaren een 700Classic en nog niet één probleem gehad met spelletjes, een vriend van me ook, idemdito. Trouwens überhaupt nooit problemen gehad.
Pagina: 1