CTX PR960F is klote !!

Pagina: 1
Acties:

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-07 12:09
Hoi,

Ik heb een CTX PR960F hier thuis staan, maar mag in de winkel waar ik deze
gekocht heb, uiteindelijk omruilen voor een ander merk.
Nadat ik reeds driemaal een ander exemplaar van CTX uit NL. heb toegestuurd gekregen.
Het beeld dat de CTX produceerde was om te schreeuwen, zoals een zéér slechte focus,
geometrie, convergentie, enz....
Toch had ik in deze monitor de CTX PR960F het volste vertrouwen nadat ik eerst verschillende
reviews en 19" monitortesten in tijdschriften heb gelezen.
Daarom denk ik dat het eerder relatief is wat je zoal leest i.v.m. reviews, zo denk ik eerder dat
zij een goed afgesteld exemplaar toe gestuurd krijgen, enz...
Maar of de klant uiteindelijk ook een goed en nieuw exemplaar ontvangt dat is de vraag.
Daarom wilde ik via deze nieuwsgroep een wat heldere kijk op de zaak van 19" monitoren.
En eventueel positieve als negatieve reacties van goede en bekende 19" monitoren.
Zelf dacht ik aan de nieuwe 19" monitor van Iiyama de Pro 453.

Moris

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Je kunt met alle (vooral platte) schermen pech hebben. Ik heb 6x een LG915 Flattron omgeruild, bijvoorbeeld. Aan tests van monitoren heb je echt niks: het volgende exemplaat is misschien veel beter of slechter. Ik koop NOOIT meer een monitor zonder er minstens een UUR achter gezeten te hebben!

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-07 12:09
Wat was jou veel voorkomend probleem bij de LG 915+.
En ben je nu na de zoveelste omruil echt tevreden.

Moris