Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobHabets
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 05-06 13:51
Mijn vraag
Sinds enkele weken laag volume van autoradio, tijdens gebruik van Android Auto, functies onder Android auto, terwijl overige gewone functies van de radio wel voldoende volume geven. Dit bij 2 auto's met after-market Android radio

Relevante software en hardware die ik gebruik
Telefoon Samsung A55, radio's podofo 10.25" en merkloos (volgens mij Android 12, andere merkloze radio android 13).
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
volume tijdens gebruik Apple-carplay wel in orde,
instellingen radio's en android auto (op telefoon) bekeken, geen mogelijkheden tot aanpassen/resetten volume

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michielRB
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online

michielRB

Back 2 the Future

Als het bij verschillende auto's is dan verdenk ik je telefoon. Die een keer naar standaard instellingen terugzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:04
Nadat je telefoon met Android Auto verbonden is, loop eens de geluidsinstellingen van je telefoon af. Het volume kan daar laag staan, en dan geeft de telefoon een laag volume door aan je Android Auto unit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobHabets
Volume telefoon, zoals mediavolume ook reeds op max., volumelimiet uit, adapt sound ( voor 60+ ) uit.
reeds alles geprobeerd.
Nu net android-auto geupdated op telefoon, straks kijken wat dat oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:10
Tijdens afspelen via Android Auto al geprobeerd wat er gebeurt als je de volumeknop van je telefoon gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobHabets
@Gadgeteer , nee, zal ik proberen.

android auto verwijderen en opnieuw installeren op mijn A55 heeft ook niet opgeleverd.
het vreemde is dat alleen de speakers l. werken, r. niets.
tijdens radio of media-player werkt alles probleemloos.
Pagina: 1