Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArchiePlus
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 14-05 13:31
Momenteel gebruik ik een KIKA ICS-1000. Via marktplaats heb ik een Smart Bridge gekocht. Kan ik de instellingen van de ICS-1000 kopiëren naar de Smart Bridge?
Dus zowel de locaties en lampen maar ook de scènes en timers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S.J.Onnie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:59
Gek idee misschien... maar heb je deze vraag ook bij de leverancier neergelegd? Die weet als geen ander wat er mogelijk is met een migratie van ICS1000 naar Smart Bridge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArchiePlus
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 14-05 13:31
S.J.Onnie schreef op maandag 12 mei 2025 @ 19:07:
Gek idee misschien... maar heb je deze vraag ook bij de leverancier neergelegd? Die weet als geen ander wat er mogelijk is met een migratie van ICS1000 naar Smart Bridge.
8)7 Dat is zo simpel dat het moet lukken. Ik heb trouwens ook heel goede ervaringen gehad met de KIKA helpdesk in het verleden.
In ieder geval, dit was hun antwoord:
[voor de] Smartbridge is een geheel nieuw account [nodig] en moet u de kamers/scenes en timers opnieuw programmeren. U kunt wel de ontvangers over klonen van de 1000 naar de smartbridge en gaat als volgende, ook kunt u dit met een handzender doen als u deze nu al gebruikt.. U moet ingelogd zijn op de ICS-1000 en smartbridge, u heeft dus 2 toestellen nodig waar de klikaan app op staat. Wat u moet doen is de ruimte en apparaten opnieuw toevoegen in de app. Tijdens dit proces krijgt u de vraag of het apparaat verbonden of gekloond moet worden. U kiest voor klonen. Als u het klonen heeft gestart dan geeft u een aan signaal met de ICS-1000 en dat signaal wordt opgeslagen. U kunt daarna met de smartbridge het apparaat aansturen dat u zojuist heeft gekloond van de ICS-1000.
Case closed :)