Ik ben op dit moment mijn huis aan het voorbereiden op een airco en warmtepomp. Ik ben eigenlijk een beetje op zoek naar een sanity-check of ik de herbouw nu goed heb ingezet of dat er nog tips zijn.
Dit is de situatie nu:
/f/image/RjHkiR7SVO3DeAG04DhhdBNS.png?f=fotoalbum_large)
Vanuit deze situatie ga ik de 3 fase laadpaal zijn kabel losmaken en hierop een verdeler zetten. De laadpaal sluit ik vervolgens 1 fase aan en komt op de verdeler ook een relatief kleine omvormer.
Ook pak ik vanaf de meterkast een nieuwe ALS voor een 2de verdeler voor zonnepanelen en airco. Daarnaast is er een groep waar de CV op zit vrijgespeeld en kent deze geen grootverbruikers meer. Kan hier dan een 4/5kw warmtepomp op?
/f/image/2YxNq8T8Q6e67lU90FtQHIdb.png?f=fotoalbum_large)
Ik ben benieuwd of jullie nog inzichten kunnen bieden om dit nog beter/mooier te maken!
Dit is de situatie nu:
/f/image/RjHkiR7SVO3DeAG04DhhdBNS.png?f=fotoalbum_large)
Vanuit deze situatie ga ik de 3 fase laadpaal zijn kabel losmaken en hierop een verdeler zetten. De laadpaal sluit ik vervolgens 1 fase aan en komt op de verdeler ook een relatief kleine omvormer.
Ook pak ik vanaf de meterkast een nieuwe ALS voor een 2de verdeler voor zonnepanelen en airco. Daarnaast is er een groep waar de CV op zit vrijgespeeld en kent deze geen grootverbruikers meer. Kan hier dan een 4/5kw warmtepomp op?
/f/image/2YxNq8T8Q6e67lU90FtQHIdb.png?f=fotoalbum_large)
Ik ben benieuwd of jullie nog inzichten kunnen bieden om dit nog beter/mooier te maken!
[ Voor 13% gewijzigd door Powergrim op 11-05-2025 23:37 ]