Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoog FPS en kwalitteit gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2000 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande lijstje
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc moet future proof zijn en elke game op mooie graphics en hoge fps kunnen runnen. Ray tracing is leuk, maar geen necessity
.
Ga je overklokken?
Is overklokken schadelijk? Dan heb ik het over dingen zoals levensduur. Dan niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag wat meekijkende ogen hebben. Feedback geven over de lijst die ik heb samengesteld. Ik weet dat ik vrij standaard onderdelen heb gekozen, omdat ik onder de indruk ben dat all round de beste onderdelen zijn. Ik wil weten of deze build compatible en of hij eventueel beter of goedkoper kan.
Hoog FPS en kwalitteit gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2000 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande lijstje
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc moet future proof zijn en elke game op mooie graphics en hoge fps kunnen runnen. Ray tracing is leuk, maar geen necessity
.
Ga je overklokken?
Is overklokken schadelijk? Dan heb ik het over dingen zoals levensduur. Dan niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag wat meekijkende ogen hebben. Feedback geven over de lijst die ik heb samengesteld. Ik weet dat ik vrij standaard onderdelen heb gekozen, omdat ik onder de indruk ben dat all round de beste onderdelen zijn. Ik wil weten of deze build compatible en of hij eventueel beter of goedkoper kan.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Tray | € 367,- | € 367,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 199,- | € 199,- |
1 | Videokaarten | XFX Speedster MERC 310 AMD Radeon RX 7900 XTX Black Edition | € 949,- | € 949,- |
1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse G400A Zwart | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer III 360 A-RGB Zwart | € 101,75 | € 101,75 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2B6000Z30K | € 114,90 | € 114,90 |
1 | Voedingen | MSI MAG A850GL PCIE5 Zwart | € 115,99 | € 115,99 |
1 | SSD's | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 164,90 | € 164,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.112,44 |