sinds een paar daagjes heb ik een 120mm enermax fan op de bovenkant van de kast zitten die coole lucht over me moederbord blaast, nu had ik last van een irritante vlieg op mijn kamer die sinds vandaag dood is... schuld= de 120mm intake fan. de vlieg vloog iets te dicht boven de kast ik kon nog net zien hoe de vlieg erin werd gezogen met een mooi geluidje "wham" merkte ik dat ie niet meer zou leven dus ik de kast opengemaakt en ja hoor daar lag ons lijkje in 2 stukjes op de bodem van de kast de kop en het lijf zat er nog aan maar het achterlijfje was erafgeslagen wel grappig was dat ie nog met ze pootjes bewoog waarna ik het arme dier verwijderde en de kast erweer op zette en de fan op een hoger rmp liet draaien voor die irritante muggen
leestekens misschien?
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
Hehe 
Zoiets heb ik nog niet meegemaakt..
Heb wel ooit een radio gehad waar in totaal een jaar of 10 een dooie wesp in zat
Zoiets heb ik nog niet meegemaakt..
Heb wel ooit een radio gehad waar in totaal een jaar of 10 een dooie wesp in zat
Die zijn zo lastigOp zondag 16 september 2001 21:35 schreef AlKoholiK het volgende:
leestekens misschien?
Maar dit is dus wel de oplossing voor het probleem. Ze overal in je kamer koelers neer en je hebt nergens meer last van. Behalve dan van het geluid.
Verwijderd
Ik ben al dagen panisch dat z'n ranzig vliegbeest op m'n peltier vast vriest, of erger verbrand op de achterkant van m'n GPU.
dat gaat zo stikenOp zondag 16 september 2001 21:37 schreef Peltier het volgende:
of erger verbrand op de achterkant van m'n GPU.
Pas maar op dat er geen ophoping plaats vindt van dode insecten
het lijkvocht uit die berg versnottende kadavers zou je kast of mobo wel eens aan kunnen tasten...
Verwijderd
Als de volgende maar geen kortsluiting veroorzaakt. Je zou ook aan boxen-textiel kunnen denken. Of een sw*ff*r-doekje als je liever wit hebt. Sowieso handig tegen stof.
Heb je nou niet de neiging om af en toe een spatie, komma, hoofdletter of een punt te gebruiken? Poeh hey!Op zondag 16 september 2001 21:32 schreef TWINCAM1600 het volgende:
sinds een paar daagjes heb ik een 120mm enermax fan op de bovenkant van de kast zitten die coole lucht over me moederbord blaast, nu had ik last van een irritante vlieg op mijn kamer die sinds vandaag dood is... schuld= de 120mm intake fan. de vlieg vloog iets te dicht boven de kast ik kon nog net zien hoe de vlieg erin werd gezogen met een mooi geluidje "wham" merkte ik dat ie niet meer zou leven dus ik de kast opengemaakt en ja hoor daar lag ons lijkje in 2 stukjes op de bodem van de kast de kop en het lijf zat er nog aan maar het achterlijfje was erafgeslagen wel grappig was dat ie nog met ze pootjes bewoog waarna ik het arme dier verwijderde en de kast erweer op zette en de fan op een hoger rmp liet draaien voor die irritante muggen
Ik zou het niet eens kunnen!
Sinds een paar daagjes heb ik een 120mm enermax fan op de bovenkant van de kast zitten die coole lucht over me moederbord blaast, Nu had ik last van een irritante vlieg op mijn kamer die sinds vandaag dood is... schuld= de 120mm intake fan. de vlieg vloog iets te dicht boven de kast. Ik kon nog net zien hoe de vlieg erin werd gezogen. Met een mooi geluidje "wham" merkte ik dat ie niet meer zou leven. Dus ik de kast opengemaakt en ja hoor daar lag ons lijkje in 2 stukjes op de bodem van de kast. De kop en het lijf zat er nog aan maar het achterlijfje was erafgeslagen. Wel grappig was dat ie nog met ze pootjes bewoog waarna ik het arme dier verwijderde en de kast erweer op zette en de fan op een hoger rmp liet draaien voor die irritante muggen .
zo beter?
zo beter?
nu nog wat alinea'sOp zondag 16 september 2001 22:14 schreef TWINCAM1600 het volgende:
Sinds een paar daagjes heb ik een 120mm enermax fan op de bovenkant van de kast zitten die coole lucht over me moederbord blaast, Nu had ik last van een irritante vlieg op mijn kamer die sinds vandaag dood is...
schuld= de 120mm intake fan. de vlieg vloog iets te dicht boven de kast. Ik kon nog net zien hoe de vlieg erin werd gezogen. Met een mooi geluidje "wham" merkte ik dat ie niet meer zou leven. Dus ik de kast opengemaakt en ja hoor daar lag ons lijkje in 2 stukjes op de bodem van de kast.
De kop en het lijf zat er nog aan maar het achterlijfje was erafgeslagen. Wel grappig was dat ie nog met ze pootjes bewoog waarna ik het arme dier verwijderde en de kast erweer op zette en de fan op een hoger rmp liet draaien voor die irritante muggen .
zo beter?
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Na elke outdoor lan waar ik geweest ben (WAN99/NULL, Campzone) lag de bodem van mn computer vol met dode muggen en kleine vliegjes
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Verwijderd
Whose your daddyyyyyyyyyy? I'm your daddyyyyyyyyy. You know why i'm your daddy, cose I did it to your mamaaaaaaaaaaaa. Cose i'm super...........whammm
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()