www.instagram.com/jeroen.van.der.wardt Als je een DM stuurt dat je van Tweakers bent volg ik natuurlijk terug. Alleen fotografen.
Ja, er zit een soort schotje tussen wat er uit kan.DutchEZmoder schreef op maandag 12 mei 2025 @ 11:47:
[...]
Net deze tas opgezocht en lijkt me perfect! Kunnen die 2 delen ook samengevoegd worden?
[Afbeelding]
Wel wat opmerkingen, de rugzak heeft wel wat gewicht!, maar je kunt het helemaal zelf inrichten en dingen
er uit laten. Je moet wel even puzzelen hoe je het wilt hebben.
Meestal neem ik nu mee mijn camera de XF 200 en de XF500 / XF150-600 en de XF80 Marco lens.
Wat drinken en eten. Extra batterij en schoonmaak spullen wat eten en drinken. Dan heb je wel een aardig gewicht. Maar dan neem ik wel aardig wat mee.
En ik vind de prijs / kwaliteitsverhouding erg goed.
Zie foto's van de lege tas en met verhouding mijn XF150-600 lens

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
:strip_exif()/f/image/EVmBEp0Nt8Ke7P5Ncy1zaK7V.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik bedacht me dat ik nog een rolkoffertje heb dat ik mee kan nemen als handbagage, maar het was nog uitzoeken hoe ik de apparatuur veilig erin kon stoppen. Tot ik iemand dit zag gebruiken, Peak Design Cube! Dit is de large en daar past m'n camera met 35mm 1.4 in, 14mm 1.8, 400-800mm en 135mm 1.8. En onderhoudtasje, beide teleconverters en action cam. En dan kan ik 1 camera met lens aan m'n riem vastmaken, de 35mm ofzo.
Misschien ook een idee voor een ander, ben er in ieder geval erg blij mee en dan hoef ik geen grote rugzak te kopen.
www.instagram.com/jeroen.van.der.wardt Als je een DM stuurt dat je van Tweakers bent volg ik natuurlijk terug. Alleen fotografen.
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/0KxAn28TRnrecQDYNBqur2bj.jpg?f=fotoalbum_large)