Ik zoek advies voor
Een over ear koptelefoon met zowel bluetooth en (verwijderbare) 3,5mm jack aansluiting (geen idee of dit überhaupt bestaat)
Budget
In mijn hoofd tot €150,- (liefst minder natuurlijk, maar ik heb weinig idee van prijs/kwaliteit range bij deze producten
Ik wil het apparaat gaan gebruiken op:
Mijn Roland e-drum kit (jack aansluiting) en voor draadloos muziek luisteren via m'n telefoon.
Mijn e-drumkit heeft een 6,35mm jack aansluiting, maar een 3,5mm jack koptelefoon zou prima zijn (gebruik ik gewoon een verloopje)
Wat ik zelf al heb gezocht
Ik heb gezocht in Tweakers PW, maar word nogal overweldigd door de enorme hoeveelheid aan aanbod. Ik heb diverse filters ingesteld maar zit dan nog steeds met >200 hits
. Hieronder nog wat informatie die wellicht helpt
Een over ear koptelefoon met zowel bluetooth en (verwijderbare) 3,5mm jack aansluiting (geen idee of dit überhaupt bestaat)
Budget
In mijn hoofd tot €150,- (liefst minder natuurlijk, maar ik heb weinig idee van prijs/kwaliteit range bij deze producten
Ik wil het apparaat gaan gebruiken op:
Mijn Roland e-drum kit (jack aansluiting) en voor draadloos muziek luisteren via m'n telefoon.
Mijn e-drumkit heeft een 6,35mm jack aansluiting, maar een 3,5mm jack koptelefoon zou prima zijn (gebruik ik gewoon een verloopje)
Wat ik zelf al heb gezocht
Ik heb gezocht in Tweakers PW, maar word nogal overweldigd door de enorme hoeveelheid aan aanbod. Ik heb diverse filters ingesteld maar zit dan nog steeds met >200 hits
- Ik had voorheen een Sony MDR-CD380 en qua geluid (vooral ook lage tonen) was die heel erg goed! (dit geeft misschien ook wel aan dat ik snel tevreden ben
)
- Een goed lage tonen bereik is voor mij heel erg belangrijk
- Redelijke goede noise cancelling (maar ik ga 'm niet dragen op de fiets/in de wind ofzo, dus hoeft niet de beste noise cancelling te zijn)
- Jack aansluiting is een must, maar additioneel bluetooth zou geweldig zijn
- Volume-/track bediening via de koptelefoon zou fijn zijn, maar is geen must