Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 17:05
Toen de iPhone 15 serie uitkwam, stond er iOS 17.0 op. Als je hem vandaag koopt, staat er dan bijvoorbeeld de nieuwste versie van iOS 17 op (of een oudere versie van 17), of wordt hij inmiddels met iOS 18 geleverd? Heeft iemand hier daar ervaring mee?

De reden dat ik het vraag is omdat ik voorlopig liever iOS 17 dan 18 heb. Waarom is niet zo belangrijk.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Altijd** de laatste iOS versie, dus iOS 18 in dit geval.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turb0Turb0
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:25
Op 1 april 2x iPhone 15 gekocht en stond op beide ios 18 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Cinner schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 20:54:
Toen de iPhone 15 serie uitkwam, stond er iOS 17.0 op. Als je hem vandaag koopt, staat er dan bijvoorbeeld de nieuwste versie van iOS 17 op (of een oudere versie van 17), of wordt hij inmiddels met iOS 18 geleverd? Heeft iemand hier daar ervaring mee?

De reden dat ik het vraag is omdat ik voorlopig liever iOS 17 dan 18 heb. Waarom is niet zo belangrijk.
Als je nu een nieuwe 15 koopt dan staat daar geen iOS 17 meer op, de voorraad met 17 is allang verkocht bij de gangbare retail.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:58

nelizmastr

Goed wies kapot

Je zult als je liever een verouderde iOS wil een meerprijs bij een handelaar moeten betalen om een toestel met 17 te bemachtigen.

Let wel dat je binnen iOS 17 geen updates kunt doen naar bijv. de laatste versie, want op de iPhone 15 wordt op dit moment alleen iOS 18.4.1 nog gesigneerd en firmwares die niet meer gesigneerd worden kun je niet meer installeren.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 17:05
Bedankt voor de reacties allemaal, mijn vraag is beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Of een onofficiële downgrade tool gebruiken: https://sep.lol maar hoe goed dat werkt heb ik geen ervaring mee.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
crack_en_hack schreef op maandag 19 mei 2025 @ 21:34:
Of een onofficiële downgrade tool gebruiken: https://sep.lol maar hoe goed dat werkt heb ik geen ervaring mee.
Q: What devices are supported?
A: A9-A10X devices running any iOS/iPadOS version are supported. A11 and later devices are not supported, A7 & A8 devices or tvOS might be supported in the future.
Ook even een A10X op je Logic board solderen dan!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Donstil schreef op maandag 19 mei 2025 @ 23:35:
[...]

[...]

Ook even een A10X op je Logic board solderen dan!
8)7 Die had ik even gemist haha |:(

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick22221
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
https://tweakers.net/nieu...verpakking-te-openen.html

Altijd de nieuwste, heeft niks te maken met verkoop aantallen btw

[ Voor 24% gewijzigd door Patrick22221 op 21-05-2025 18:49 ]

Pagina: 1