De beste smartphones tot 600 euro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brielsefie
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 09-05 11:13
Artikel: Best Buy Guide: De beste smartphones tot 600 euro
Auteur: @Dennis de Vries

Beste Tweakers redactie,

Mijn man had een paar maanden geleden een nieuwe smartphone nodig en koos voor
een "Hammer Blade V".
Ik surf naar tweakers om te kijken wat ik kan vinden over die smartphone maar uiteindelijk vind ik bijna niks,
wat raar is.
Behalve het gebrek aan hoesjes op de markt zien we er maar weinig verkeerd aan, maar ik ben te weinig "tweaker" om daar veel over te kunnen zeggen.
Toch blijf ik het raar vinden dat een europese fabrikant van smartphones niet op jullie radar staat.

Misschien dat met dit berichtje toch wat kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09:43
Ga je ditzelfde bericht nu blijven posten?
Misschien even een mail sturen naar redactie@tweakers.net? Data werkt beter ^^ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brielsefie
Nee, ik ga het niet blijven posten; dit zal wel de laatste keer zijn.

Aangezien er op het vorige bericht geen repliek kwam dacht ik om het es op deze manier te proberen in de hoop de juiste mensen te triggeren. 'k Had er geen idee van dat dit dan bij dezelfde mensen terecht komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-05 10:51

Dennis de Vries

Redacteur

kan heel goed pizza's maken

Morning brielsefie,

Ik snap dat je misschien had verwacht dat de Hammer Blade V als Europese telefoon wel op Tweakers te vinden was. Er zijn echter meerdere factoren die hierin meespelen:

- We voegen elke dag honderden producten aan de Pricewatch toe, echter staan niche producten zoals dit model op een lager pitje. Ik heb mijn collega's van de Pricewatch een seintje gegeven, en die voegen hem zometeen toe.

- Hoewel het fijne aan zo'n ding natuurlijk is dat hij (meestal) niet kapot te krijgen is, betekent dat vaak ook dat je inlevert op andere vlakken zoals prestaties, camerasysteem, beeldscherm en software. Ik heb even naar de Blade V gekeken, en dat is hier ook het geval. (verouderde Androidversie, trage chipset, veel mindere hoofdcamera dan reguliere telefoons in deze prijsklasse)

- Ik hou zelf zo veel mogelijk alle nieuwe releases in de gaten, maar ook hier geldt weer: een nicheproduct van een relatief onbekende fabrikant (voor de Nederlandse en Belgische markt dan) heb ik niet zo snel op mijn radar. Vaak nemen fabrikanten in dit soort gevallen contact met ons op, maar dat is hier niet van toepassing.

Hopelijk beantwoord dat je vraag een beetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daftman380
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-05 13:45
Wanneer ik bij de https://tweakers.net/best-buy-guide/smartphones/ op Beste high-end smartphones klik kom ik op de pagina terecht van beste smartphones tot 600 euro.

Is dit de bedoeling?

EDIT: Hoera, het is alweer gefixt! dank!

[ Voor 10% gewijzigd door Daftman380 op 09-05-2025 09:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brielsefie
@Dennis de Vries Dank je wel. Ik heb er alle begrip voor. Jullie kunnen ook niet alles.

Ik denk dat de luxe dat tweakers brengt als onafhankelijke bron van informatie over alle mogelijke techy zaken mij lui heeft gemaakt om zelf zaken te gaan uitpluizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-05 10:51

Dennis de Vries

Redacteur

kan heel goed pizza's maken

Hahah, daar doen we het voor!
Pagina: 1