Powercolor GF2 GTS Pro 64MB niet in 3D??

Pagina: 1
Acties:

• Da*Rule
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 19:28
Vrijdag at last m'n bestelde Powercolor GF2 binnen, had toevallig ook een LAN bij een vriend dus daar maar installeren. En? In 2D alles okay, maar er draait geen enkele hol in 3D. 3DMark 2001 noppes, spellen noppes. De PC crasht genadeloos in elke 3D modus -> OpenGL, Direct3D, maakt geen verschil.

Oplossing zoeken maar: drivers van bijgeleverde CD, de drivers van de Powercolor site, Detonator 3 & 4; het maakt niet uit.. Ook de VIA 4-in-1 drivers hielpen niks.. Windows opnieuw installeren dan maar, maar ook dit hielp niks |:(

What the fuck doe IK verkeerd of die kaart gewoon nu al uit de doos naar de tering?? Ik weet het, het is een cheap merk, maar in 2D toont 'ie alles in 1024*768*32bit :?

De LAN dus zitten gamen met mijn vertrouwde TNT2-tje, en wil nu dus beginnen met de GF2 aan de praat te krijgen, voordat ik start, HEEFT IEMAND EEN OPLOSSING OF TIPS??

Alvast bedankt!

P.S. Sys is MSI K7T-266Pro & AMD 1330 & nog wat andere meuk.

Verwijderd

Stuur maar terug..

Verwijderd

'k heb juist dezelfde kaart, en heb geen problemen...
Misschien heb je een slechte gekregen...
Mee teruggaan is de oplossing denk'k...

• Da*Rule
Met DivX-jes bekijken crasht 'ie ook...

Ik vind het best allemaal, ik ga 'm retour zenden naar Gistron, kutkaart :r Gewoon een goeie terug a.u.b.

Mzzl

• Da*Rule
Dit topic heeft geen waarde meer, de GF2 heb ik uiteindelijk toch aan de praat kunnen krijgen door de BIOS te flashen. Heel vaag allemaal, hij gaat niet retour, ik ga lekker gamen.

Admin, delete the f*ckin' topic maarrr, hij doet 't :)

• de_rokende_computer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08-2022

de_rokende_computer

de rokende computer kuch kuch

waarom deleten :? Mischien hebben straks mensen hetzelfde probleem als jou! en dan weten ze wat ze moeten doen!

Dus niet deleten :)

jaja ik ben och laat maar zitten

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:57
Op maandag 17 september 2001 00:12 schreef Megapauper het volgende:
Dit topic heeft geen waarde meer, de GF2 heb ik uiteindelijk toch aan de praat kunnen krijgen door de BIOS te flashen. Heel vaag allemaal, hij gaat niet retour, ik ga lekker gamen.

Admin, delete the f*ckin' topic maarrr, hij doet 't :)
heheh, dan heb je mzzl gehad want je had m dan waarschijnlijk niet kunnen terugsturen als t geen biosprobleem bleek te zijn.
je bent wel gewaagd bezig geweest want gistron had je wel een nieuwe teruggestuurd hoor

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Pagina: 1