Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een upgrade
Ik wil mijn huidige setup upgraden maar door de huidige markt zie ik door de bomen even het bos niet meer. Welke CPU, welk GPU en welke voeding (indien nodig) en welk MOBO? Er is zoveel keuze. En is een gebruikte GPU niet een beter idee en welke dan?
Wat is je budget?
Budget is rond de 1000 euro, ja dat kost een nieuwe GPU alleen al, vandaar mijn vraag want het hoeft niet perse een nieuwe te zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Toch wel een AMD voorkeur maar is geen harde eis.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voornamelijk gamen en de gebruikelijke dingen zoals email en surfen. Speel momenteel wat oudere games zoals RDR2, CP2077, Mad max maar wil ook volgend jaar GTA VI enigzins normaal kunnen spelen. Speel op een 2K scherm en dat bevalt en hoeft niet geupgrade te worden.
Huidige setup:
MOBO : Gigabyte B550M DS3H
CPU : AMD Ryzen 7 5600X3d
GPU : ATI RX6600XT
PSU : MARS Gaming 750watt
RAM : 48GB DDR4
HDD : 2 x M.2 en 2 x SATA
Ik heb wel een wenslijstje, zit alleen nog geen GPU bij want daar twijfel ik nog enorm over, een Intel B580 met 12GB lijkt ook al voldoende te zijn maar misschien een gebruikte RTX 3060TI of toch een AMD kaart?
Alvast bedankt voor alle hulp.
Ik zoek een upgrade
Ik wil mijn huidige setup upgraden maar door de huidige markt zie ik door de bomen even het bos niet meer. Welke CPU, welk GPU en welke voeding (indien nodig) en welk MOBO? Er is zoveel keuze. En is een gebruikte GPU niet een beter idee en welke dan?
Wat is je budget?
Budget is rond de 1000 euro, ja dat kost een nieuwe GPU alleen al, vandaar mijn vraag want het hoeft niet perse een nieuwe te zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Toch wel een AMD voorkeur maar is geen harde eis.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voornamelijk gamen en de gebruikelijke dingen zoals email en surfen. Speel momenteel wat oudere games zoals RDR2, CP2077, Mad max maar wil ook volgend jaar GTA VI enigzins normaal kunnen spelen. Speel op een 2K scherm en dat bevalt en hoeft niet geupgrade te worden.
Huidige setup:
MOBO : Gigabyte B550M DS3H
CPU : AMD Ryzen 7 5600X3d
GPU : ATI RX6600XT
PSU : MARS Gaming 750watt
RAM : 48GB DDR4
HDD : 2 x M.2 en 2 x SATA
Ik heb wel een wenslijstje, zit alleen nog geen GPU bij want daar twijfel ik nog enorm over, een Intel B580 met 12GB lijkt ook al voldoende te zijn maar misschien een gebruikte RTX 3060TI of toch een AMD kaart?
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 399,90 | € 399,90 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS | € 156,95 | € 156,95 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 88,43 | € 88,43 |
1 | Voedingen | MSI MPG A850G PCIE5 | € 125,99 | € 125,99 |
Totaal | € 771,27 |
Alvast bedankt voor alle hulp.
hoeveel kan jij hebben? https://www.doneeractie.nl/actie/50779