MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Het MT : Femme Taken, Floris Diemel, Daniel Kegel
De Bemiddelaar : GaMeOvEr
DB/Server Admins : Kees, Questor, AntonT
They made me do it.
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Femme Administrator Jorma Administrator Arjen Administrator Daniel Kegel Administrator AntonT Administrator Floris Diemel Administrator Kees Server admin Questor Server admin Kaj. HGA Tom HGA havana HGA Jotti HGA McVirusS HGA |
Stiekum editten mag niet!Op zondag 16 september 2001 21:19 schreef SteAlthmAn het volgende:
Femme en Floris Diemel en Daniel Kegel
They made me do it.
Arjen en Jorma zijn toch inmiddels developpers oid. ?Op zondag 16 september 2001 21:24 schreef johnny appleseed het volgende:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Femme Administrator Jorma Administrator Arjen Administrator Daniel Kegel Administrator AntonT Administrator Floris Diemel Administrator Kees Server admin Questor Server admin Kaj. HGA Tom HGA havana HGA Jotti HGA McVirusS HGA
Verwijderd
Ja, qua zichtbare status, maar qua rechten zijn het gewoon adminsOp zondag 16 september 2001 21:25 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
Arjen en Jorma zijn toch inmiddels developpers oid. ?
Op zondag 16 september 2001 21:25 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
Stiekum editten mag niet!Je had het gewoon fout
Call me stupid..maar..wat bedoel jeOp zondag 16 september 2001 21:55 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
HoofdGroep Admin
Verwijderd
F A QOp zondag 16 september 2001 21:57 schreef SteAlthmAn het volgende:
[..]
Call me stupid..maar..wat bedoel je
Verwijderd
Hun functie is HGA wat weer staat voor Hoofdgroep Admin, dus ze zijn Administrator. De status die daar staat is de functionele status, dus wat voor rechten ze hebben, dat staat los van de zichtbare status (bijv. DPC HTML hebben geen status, de meeste GM's zijn HGM, etc.).Op zondag 16 september 2001 21:57 schreef SteAlthmAn het volgende:
[..]
Call me stupid..maar..wat bedoel je
OoohOp zondag 16 september 2001 21:59 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Hun functie is HGA wat weer staat voor Hoofdgroep Admin, dus ze zijn Administrator. De status die daar staat is de functionele status, dus wat voor rechten ze hebben, dat staat los van de zichtbare status (bijv. DPC HTML hebben geen status, de meeste GM's zijn HGM, etc.).
Tnx
zo staat bijv. bij Chem ook nog vakantiemod
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Achterhaald, want er ontbreken mensen (including me) en er kloppen dingen niet meer.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
En ik dan? Waar sta ik!?Op zondag 16 september 2001 22:07 schreef SWINX het volgende:
lijstje is gewoon een beetje oud
zo staat bijv. bij Chem ook nog vakantiemod
Ik vind het irritant dat mensen de functienaam admin en mod door elkaar halen, een admin is namelijk in eerste instantie een beleidsfunctie, niet een uitvoerende functie, waar een mod in eerste instantie wel een uitvoerende functie heeft.
Als een user dan vraagt of een "adje" de thread wil sluiten, vraagt de user dus of iemand met een beleidsfunctie een uitvoerende taak wil doen, dat vind ik een beetje scheef. Het is echt niet dat ik het niet wil doen hoor, dat zeker niet, maar ik verbaas me er gewoon over dat deze termen zo door elkaar worden gebruikt.
Bericht hierboven
terwijl mijn vraag allang beantwoord is
Zeurpiet. Je bedoelt gewoon dat jij je te goed vind om een topic te sluiten en dat een van je minderen (lees modjes) dat maar moet doen...Op zondag 16 september 2001 23:11 schreef Floris Diemel het volgende:
Even een rare opmerking misschien, omdat hij "verkeerd kan vallen".
Ik vind het irritant dat mensen de functienaam admin en mod door elkaar halen, een admin is namelijk in eerste instantie een beleidsfunctie, niet een uitvoerende functie, waar een mod in eerste instantie wel een uitvoerende functie heeft.
Als een user dan vraagt of een "adje" de thread wil sluiten, vraagt de user dus of iemand met een beleidsfunctie een uitvoerende taak wil doen, dat vind ik een beetje scheef. Het is echt niet dat ik het niet wil doen hoor, dat zeker niet, maar ik verbaas me er gewoon over dat deze termen zo door elkaar worden gebruikt.
[idiot-proof] Dit is dus een geintje! [/idiot-proof]
ROFLOp maandag 17 september 2001 12:09 schreef obsidian het volgende:
[..]
Zeurpiet. Je bedoelt gewoon dat jij je te goed vind om een topic te sluiten en dat een van je minderen (lees modjes) dat maar moet doen...
[idiot-proof] Dit is dus een geintje! [/idiot-proof]
Jah joh, ga even zitten stoken hier joh!
Bericht hierboven